عکس های الناز شاکردوست و همسرش به همراه بیوگرافی الناز شاکردوست به همراه تمامی فیلم ها و سریال ها و مطالب جنجالی از الناز شاکردوست را در نمکستان ببینید.

نمکستان: الناز شاکردوست متولد ۷ تیر ۱۳۶۳ بازیگر و طراح صحنه و لباس سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی می باشد . او بازیگری را با تئاتر آغاز کرد. در سن نوزده سالگی، با بازی در فیلم گل یخ سال ۱۳۸۳، به کارگردانی کیومرث پوراحمد، پا به عرصه سینما گذاشت و ظرف کمتر از یک سال در ۴ فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد.

این بازیگر در رشته ریاضی و فیزیک با معدل ۱۹/۲۳ دیپلم گرفت و در کنکور هنر رتبه ۱۱ آورد. الناز شاکردوست مدرک لیسانس نمایش و طراحی صحنه از دانشگاه آزاد تهران و فوق لیسانس هنر از دانشگاه لندن انگلستان دارد.

عکس جدید الناز شاکردوست

خانواده الناز شاکردوست :

الناز شاکردوست یک خانواده ۵ نفره دارد . وی با داشتن برادری بزرگتر و خواهری کوچکتر دومین فرزنده خانواده است. مادرش خانه دار بوده و پدرش تاجر ابزارآلات صنعتی و الکترود  می باشد. برادر الناز شاکردوست به تازگی در قیطریه تهران رستورانی با نام شاکردوست افتتاح کرد.

الناز در مصاحبات خود در مورد ارتباطش با پدر و مادر خود گفت : پدر و مادرم از آنجا که فاصله سنى چندانى با ما ندارند درک بهترى نسبت به نسل ما دارند و این موضوع باعث شده احساس نزدیکى بیشترى بین ما وجود داشته باشد. همین‌طور رابطه‌ام با برادر و خواهرم بسیار نزدیک و صمیمی است و بهتر است بگویم که ما همگى بیشتر دوست هستیم.

الناز شاکردوست و خواهر و برادرش

همسر الناز شاکردوست :

الناز شاکردوست در حال حاضر مجرد است و ازدواج نکرده است. شایعات زیادی مبنی بر ازدواج وی در رسانه های مجازی منتشر شد که صحت نداشته و دروغ بوده است.

عکس العمل الناز شاکردوست در مورد شایعه ازدواجش :

در مورد شایعه ازدواج همان‌طور که از تیترش هم پیداست، یک شایعه است. راستش اگر می‌دانستم بعضی‌ها اینقدر علاقه دارند که من ازدواج کنم، خب این کار را می‌کردم. تا همین لحظه که روبه‌روی شما نشسته‌ام هرگز به ازدواج فکر نکرده‌ام. درمقابل این شایعات همیشه سکوت کرده‌ام و سعی نکرده‌ام جوابی بدهم. خب گاهی وقتی نشریات که قشر فرهنگی جامعه هستند، برای فروش بیشتر چنین شایعاتی را پخش می‌کنند از مردم عادی نمی‌توان انتظار دیگری داشت.

عکس الناز شاکردوست و برادرش در افتتاحیه رستوران برادرش

سابقه فعالیت الناز شاکردوست :

الناز شاکر دوست یکی از محبوب ترین و چهره ترین بازیگران زن ایرانی می باشد. وی فعالیت در عرصه بازیگری را با تئاتر آغاز کرد و برای اولین بار در سال ۱۳۸۲ با بازی در فیلم سینمایی اینجا آخر دنیا مقابل دوربین رفت. این بازیگر در سال ۱۳۸۲ با ایفای نقش در فیلم سینمایی گل یخ به کارگردانی کیومرث پوراحمد در میان مردم شناخته شد.

وی در این فیلم همبازی محمدرضا گلزار، ویشکا آسایش و گوهر خیراندیش بود. وی با نقش آفرینی در فیلم های عروس فراری، اتوبوس شب، قاعده بازی، کیش و مات به شهرت رسید و پس از آن با کارگردانان مختلفی همکاری کرد. این بازیگر در سریال های نمایش خانگی رالی ایرانی و قلب یخی به کارگردانی محمدحسین لطیفی نیز ایفای نقش نمود.

الناز شاکردوست ، عکس الناز شاکردوست ، بیوگرافی الناز شاکردوست ، hgkhc ah;vn,sj

الناز شاکردوست پس از بازی در فیلم “اسب سفید پادشاه” در سال ۱۳۹۳ هیچ فعالیتی در سینما نداشت و برای ادامه تحصیل به لندن مهاجرت کرد . وی در خارج از کشور علاوه بر تحصیل دوره های بازیگری گذراند و پس از بازگشت به ایران نقشی متفاوت با سایر نقش هایش را انتخاب کرد. وی در فیلم سینمایی خفگی نقش دختری به نام صحرا را ایفا نمود که نقشی جدی و متفاوت با نقش های قبلیش بود.

الناز شاکردوست حضور در صحنه ی تئاتر را باری دیگر به طور حرفه ای آغاز کرد و در سال ۱۳۹۶ تئاتری به نام “گم و گور” به کارگردانی امیر مهندسیان را اجرا نمود . وی در این تئاتر همبازی امیر جعفری بوده است. “فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد” به کارگردانی نرگس آبیار جدید ترین کار سینمایی خانم شاکردوست بوده که هنوز اکران نشده است.  الناز شاکردوست برنده جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر ۹۷ شد.

فیلم جدید الناز شاکردوست به نام شبی که ماه کامل شد

صفحه اینستاگرام الناز شاکردوست :

وی در اینستاگرام با آیدی elnazshakerdoost فعالیت دارد.

صفحه اینستاگرام الناز شاکردوست

علایق الناز شاکردوست :

الناز شاکردوست علاوه بر بازیگری به موسیقی علاقه زیادی دارد و با توجه به علاقه اش نواختن پیانو را یاد گرفت. ورزش بدنسازی، TRX، اسکی و یوگا از ورزش های مورد علاقه ی اوست و در برنامه های ورزشی اش قرار دارد. وی عاشق مسافرت است و در این باره گفت : از ۲۳ سالگی سعی کردم همه دنیا را شهر به شهر بگردم، جاهایی که می روم و مرا با عنوان الناز شاکروست نمی شناسند و به عنوان یک انسان با من برخورد می کنند.

عکس های الناز شاکردوست

ماجرای یک قدمی مرگ :

ایفای موقعیت خودکشی در فیلم تابو در سال ۹۳ نزدیک بود به مرگ واقعی الناز شاکردوست منجر شود، او با دور شدن از ساحل در حال غرق کردن خود در فیلم بود که ناگهان به سمت گرداب دریا کشیده می شود و در ثانیه ها آخر زندگی اش توسط زن و مردی ترکمن ساکن روی یک کشتی نجات پیدا می کند.

آسیب دیدن کمر الناز شاکردوست در صحنه فیلمبرداری :

این بازیگر در سال ۱۳۹۶ با شوخی عوامل فیلم از ارتفاع یک متر و خورده ای از پشت روی سنگ افتاد و باعث شد دیسک کمرش در نزدیکی نخاع آسیب ببیند. وی برای درمانش به خارج از کشور رفت و هنوز نیز فیزیوتراپی میشود.

همچنین بخوانید:  عکس جدید و دیده نشده نفیسه روشن و روناک یونسی

امیر جعفری و الناز شاکردوست در بیمارستان

فیلم های سینمایی الناز شاکردوست :

  • اینجا آخر دنیا (۱۳۸۲)
  • مجردها (۱۳۸۳)
  • گل یخ (۱۳۸۳)
  • عروس فراری (۱۳۸۳)
  • قتل آنلاین (۱۳۸۴)
  • چه کسی امیر را کشت (۱۳۸۴)
  • چند میگیری گریه کنی ؟ (۱۳۸۴)
  • قاعده بازی (۱۳۸۵)
  • خدا نزدیک است (۱۳۸۵)
  • اتوبوس شب (۱۳۸۵)
  • بی وفا (۱۳۸۵)
  • مجنون لیلی (۱۳۸۶)
  • در میان ابرها (۱۳۸۶)
  • باد در علفزار می پیچد (۱۳۸۶)
  • از ما بهتران (۱۳۸۷)
  • کیش و مات (۱۳۸۷)
  • کارناوال مرگ (۱۳۸۷)
  • دو خواهر (۱۳۸۷)
  • دلخون (۱۳۸۷)
  • حرکت اول (۱۳۸۷)
  • پوسته (۱۳۸۷)
  • فاصله (۱۳۸۸)
  • چراغ قرمز (۱۳۸۸)
  • ناسپاس (۱۳۸۸)
  • شرط اول (۱۳۸۸)
  • سلام بر عشق (۱۳۸۸)
  • نقطه بی بازگشت (۱۳۸۸)
  • اینجا تاریک نیست (۱۳۸۹)
  • تو و من (۱۳۹۰)
  • رسوایی (۱۳۹۱)
  • آتیش بازی (۱۳۹۲)
  • تابو (۱۳۹۳)
  • مبارک (۱۳۹۳)
  • اسب سفید پادشاه (۱۳۹۳)
  • خفگی (۱۳۹۵)
  • سراسر شب (۱۳۹۶)
  • شبی که ماه کامل شد (۱۳۹۷)

عکس های جدید و دیده نشده الناز شاکردوست

الناز شاکردوست و علی طباطبایی در فیلم اسب سفید پادشاه :

داستان فیلم اسب سفید پادشاه دربارهٔ دختر جوانی به نام ماری است که پس از چند ماه از زندان آزاد می‌شود و در صدد یافتن نامزد خود بر می‌آید. او برای یافتن نامزدش و خروج از بحرانی که در زندگی گرفتار آن شده دست به دامان یاشار دوست سهیل می‌شود؛ اما طولی نمی‌کشد که در می‌یابد که سهیل در شرف ازدواج با دختر دیگری است ..

الناز شاکردوست و علی طباطبایی,الناز شاکردوست در فیلم اسب سفید پادشاه

الناز شاکردوست و محمدهادی دیباجی در نمایی از فیلم تابو :

در خلاصه فیلم تابو آمده است که سالار یکی از ملاکین بانفوذ منطقهٔ هزارجریب، در آرزوی فرزند تصمیم می‌گیرد برای چهارمین بار ازدواج کند. آق‌عمو که معتاد به مواد مخدر است و در گاوداری صالح مشغول به کار است، می‌پذیرد در ازای پرداخت بدهی‌ای که به صالح دارد، دخترش را به عقد برادرش سالار در بیاورد. بهار که از قبل دل در گروی کسری داشته، در مقابل این پیشنهاد به شدت مخالفت می‌کند.

الناز شاکردوست فیلم تابو,شوهر الناز شاکردوست,ازدواج الناز شاکردوست,hgkhc ah;vn,sj

الناز شاکردوست در فیلم انیمیشن رئال مبارک :

داستان فیلم مبارک در مورد پیرمردی است که به حرفه نقالی مشغول است و ابزار کارش، عروسک‌های شخصیت‌های شاهنامه است. گل پری نوه پیرمرد نقال است که با جان گرفتن این عروسکها زندگی اش تغییر می‌کند، اسی پلنگ صاحب اسباب بازی فروشی به دستور اژدهاک عروسک‌های شاهنامه را میدزد و داستان مهیجی آغاز می‌شود.

الناز شاکردوست فیلم مبارک,سریال الناز شاکردوست,نوجوانی الناز شاکردوست

الناز شاکردوست و شقایق دهقان در فیلم آتیش بازی :

در خلاصه داستان این فیلم آمده است که قدیمی‌ یا می‌گن طرف این قدر شیر داغ خورده دهنشو سوزنده، موقعی که می‌خواد دوغ بخوره فوتش می‌کنه. حالا این شده حکایت آدمای آتیش بازی یا اینقدر تخته گاز می‌رن که یاتاقان می‌زنه یا این قدر احتیاط رو رعایت می‌کنن که از انور بوم می‌افتن…

الناز شاکردوست و شقایق دهقان,الناز شاکردوست در فیلم آتیش بازی,خواهر الناز شاکردوست

الناز شاکردوست در نمایی از فیلم رسوایی :

در خلاصه داستان فیلم رسئوایی آمده است که افسانه دختری زیبارو و فقیر جنوب شهری است که به علاقه‌مند به حضور در جامعه با ظاهری متفاوت و جلب توجه مردان می‌باشد. خانواده وی از طرف آقاشریف که طلبکار و صاحبخانه ایشان است، تحت فشار هستند.

الناز شاکردوست در فیلم رسوایی,فیلم جدید الناز شاکردوست,همسر الناز شاکردوست

الناز شاکردوست در فیلم سراسر شب :

الناز شاکردوست با انتشار این تصویر نوشت : ساعاتى پیش فیلم سینمایى سراسر شب پس از پنجاه جلسه فیلمبردارىِ سخت به پایان رسید، کات! یا به قول آقاى مؤتمن بسه! و این عکس واقعیت احوال من در مرگ نقش مهتاست، تنها بارى که در تمام این مدت براى اولین بار کارگردان مان گوشى موبایل اش را از جیبش درآورد تا در موقع خداحافظى واقعى ترین لحظه احساس بازیگر بیمارش را جاودان کند! دستانتان را می بوسم فرزاد مؤتمن شما بزرگ زاده شده اید.

الناز شاکردوست

گریم متفاوت الناز شاکردوست :

الناز شاکردوست با انتشار تصویری از گریم متفاوتش نوشت : صحــــرا لطفاً مــرا ترک کن و برو فیلمبردارى خیلى وقت است تمام شده “خـفـــه گى” به پایان رسیده و تو باید بروى ،دلم مى خواهد حتى در خواب هایم دیگر نبینمت ،من به تو اجازه ى تسخیر دادم و تو جان مرا رُبودى ,دیگر بس است ،هم اکنون به تو دستور مى دهم که براى همیشه بروى و به زندگى ات در همان فیلم سیاه و سفید ادامه دهى ،احتمالاً دلم برایت تنگ خواهد شد ولى دیگر برنگرد ،سفرت بسلامت.

الناز شاکردوست , بیوگرافی الناز شاکردوست , اینستاگرام الناز شاکردوست , hgkhc ah;vn,sj

در ادامه با عکس های جدید الناز شاکردوست همراه ما باشید.

عکس های جدید الناز شاکردوست

عکس های جدید الناز شاکردوست

عکس الناز شاکردوست و برادرش

عکس الناز شاکردوست و برادرش

عکس های جدید و شخصی الناز شاکردوست

عکس های جدید و شخصی الناز شاکردوست

پانته بهرام و الناز شاکردوست

پانته آ بهرام و الناز شاکردوست

عکس الناز شاکردوست و بیوگرافی

عکس های جدید و دیده نشده الناز شاکردوست

لیندا کیانی و الناز شاکردوست

لیندا کیانی و الناز شاکردوست

الناز شاکردوست بازیگر سینما

الناز شاکردوست بازیگر سینما

عکس و زندگینامه الناز شاکردوست

عکس و زندگینامه الناز شاکردوست

عکس الناز شاکردوست و خواهرش

عکس الناز شاکردوست و خواهرش

عکس های دیده نشده الناز شاکردوست

عکس های دیده نشده الناز شاکردوست

عکس های شخصی الناز شاکردوست

عکس های شخصی الناز شاکردوست

عکس الناز شاکردوست و خواهرش الیکا

عکس الناز شاکردوست و خواهرش الیکا

عکس های جدید و دیده نشده الناز شاکردوست

عکس های جدید و دیده نشده الناز شاکردوست

نیوشا ضیغمی و الناز شاکردوست

نیوشا ضیغمی و الناز شاکردوست

الناز شاکردوست در فیلم سراسر شب

الناز شاکردوست در فیلم سراسر شب

عکس کودکی الناز شاکردوست و برادرش

عکس کودکی الناز شاکردوست و برادرش

الناز شاکردوست و مادرش , الناز شاکردوست و شوهرش , الناز شاکردوست و مامانش

عکس الناز شاکردوست به همراه مادرش

نوید محمدزاده و الناز شاکردوست در فیلم خفه گی

نوید محمدزاده و الناز شاکردوست در فیلم خفه گی

الناز شاکردوست در نمایش گم و گور

الناز شاکردوست در نمایش گم و گور

امیر آقایی و امیر جعفری و الناز شاکردوست

امیر آقایی و امیر جعفری و الناز شاکردوست

الناز و الیکا شاکردوست

بیوگرافی کامل و  عکس های الناز شاکردوست

گوهر خیراندیش و الناز شاکردوست

گوهر خیراندیش و الناز شاکردوست

بیوگرافی و عکس های الناز شاکردوست

عکس و بیوگرافی الناز شاکردوست و همسرش