آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد تن ماهی خوشمزه با سیب زمینی
آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد تن ماهی خوشمزه با سیب زمینی

آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد تن ماهی خوشمزه با سیب زمینی نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه سالاد تن ماهی خوشمزه را آماده کرده ایم ، برای مشاهده این آموزش آشپزی این پست را دنبال کنید. مواد لازم مقدار مواد روغن زیتون ۱ قاشق غذا خوری تن ماهی ۶۸۰ گرم سیب […]

آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد تن ماهی خوشمزه با سیب زمینی

سالاد تن ماهی با سس مایونز,سالاد تن ماهی خوشمزه,سالاد تن ماهی با پیازچه,سالاد تن ماهی

سالاد تن ماهی

نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه سالاد تن ماهی خوشمزه را آماده کرده ایم ، برای مشاهده این آموزش آشپزی این پست را دنبال کنید.

مواد لازم مقدار مواد
روغن زیتون ۱ قاشق غذا خوری
تن ماهی ۶۸۰ گرم
سیب زمینی ۴۵۰ گرم
کنسرو ذرت ۱ پیمانه
پیازچه ۱۲ عدد
فلفل دلمه ای قرمز ۱ عدد
لیمو ۲ عدد
فلفل و نمک به مقدار دلخواه
کاهو و پیاز برای تزیین
سس مایونز به مقدار دلخواه

سالاد سزار با میگو,سالاد سزار با مرغ,سالاد سزار اصل,سالاد سزار ایتالیایی,سالاد سزار

طرز تهیه سالاد تن ماهی با سس مایونز,دستور سالاد تن ماهی خوشمزه,سالاد تن ماهی با پیازچه,سالاد تن ماهی

سالاد تن ماهی با پیازچه

طرز تهیه سالاد تن ماهی

با آموزش طرز تهیه سالاد تن ماهی از سری آموزش های آشپزی سایت نمکستان در خدمتتون هستیم. برای تهیه سالاد تن ماهی ابتدا تن ماهی را ۲۰ دقیقه بجوشانید. اگر از ماهی تازه استفاده می کنید فیله آن را به کار برید.

به این صورت که فیله ماهی را حداقل یک ساعت در مخلوطی از روغن زیتون ، نمک و فلفل بخوابانید تا مزه دار شود سپس ظرف فر را چرب کنید و فلیه را داخلش بگذارید. وقتی که فیله صورتی رنگ شود اماده است.

سیب زمینی را به صورت مربع های کوچک خرد کنید و درون قابلمه ای قابلمه با مقداری آب و نمک آبپز کنید . سپس انها را کنار بگذارید تا خنک شوند. حالا فلفل دلمه را نگینی خرد می کنیم و با جعفری و پیازچه خرد شده خوب مخلوط می کنیم.

برای تهیه سس سالاد باید آب لیموها را داخل ظرفی مناسب بگیریم سپس مقداری سس مایونز اضافه کنیم و خوب مخلوط شان کنیم. حالا ظرفی که برای سالاد در نظر گرفته ایم را اماده می کنیم و تن ماهی را به صورت یکسان در کف ظرف پخش می کنیم.

یک سوم سس را روی تن ماهی می ریزیم و سیب زمینی ها را در لایه بعدی اضافه می کنیم. مجددا یک سوم دیگر از سس را روی سیب زمینی ها می ریزیم. حالا ذرت را روی سالاد پخش می کنیم و باقیمانده سس را رویش می ریزیم.

همچنین بخوانید:  آموزش کامل طرز تهیه کیک ایتالیایی بسیار ساده و خوشمزه

مقداری نمک و فلفل به سالاد می زنیم و مواد سالادرا بخوبی مخلوط می کنیم. حالا روی درب سالاد را سلفون می کشیم و برای مدت ۳ ساعت داخل یخچال قرار می دهیم. قرار دادن سالاد در یخچال باعث می شود سالادی منسجم و خوشمزه تر داشته باشیم.

زمانی که خواستیم سالاد را سرو کنیم مخلوط فلفل دلمه ای ، جعفری و پیازچه را برای تزیین سالاد تن ماهی استفاده می کنیم. برای زیبایی بیشتر سالاد می توانیم مانند سالاد خیار اندونزی مقداری پیاز قرمز حلقه ای و کاهو هم روی سالاد بریزیم.

سالاد اسفناج و سیب زمینی,سالاد اسفناج خوشمزه,سالاد اسفناج مجلسی,سالاد اسفناج

آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد تن ماهی خوشمزه با سیب زمینی