آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه دلمه فلفل دلمه ای خوشمزه و مجلسی
آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه دلمه فلفل دلمه ای خوشمزه و مجلسی

آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه دلمه فلفل دلمه ای خوشمزه و مجلسی سایت تفریحی نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه دلمه فلفل دلمه ای خوشمزه و لذیذ را آماده کرده ایم ، برای مشاهده این آموزش آشپزی این پست را دنبال کنید. مواد لازم دلمه فلفل دلمه ای فلفل‌ دلمه‌ای سه عدد […]

آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه دلمه فلفل دلمه ای خوشمزه و مجلسی

دلمه فلفل دلمه ای با لپه,دلمه فلفل دلمه ای با پنیر پیتزا,دلمه فلفل دلمه ای خوشمزه,دلمه فلفل دلمه ای

سایت تفریحی نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه دلمه فلفل دلمه ای خوشمزه و لذیذ را آماده کرده ایم ، برای مشاهده این آموزش آشپزی این پست را دنبال کنید.

مواد لازم دلمه فلفل دلمه ای

  • فلفل‌ دلمه‌ای سه عدد
  • گوشت چرخ کرده دویست گرم
  • پیاز یک عدد متوسط
  • بادمجان یک عدد
  • جعفری ساطوری سه قاشق غذا خوری
  • پنیر پیتزا صد گرم
  • رب گوجه فرنگی دو قاشق غذا خوری
  • زرد چوبه یک قاشق مربا خوری
  • آب ، نمک و فلفل به اندازه کافی
  • روغن به میزان لازم

طرز تهیه دلمه برگ مو,دلمه برگ مو خوشمزه,دلمه برگ مو مجلسی,دلمه برگ مو

طرز تهیه دلمه فلفل دلمه ای

با آموزش طرز تهیه دلمه فلفل دلمه ای از سری آموزش های آشپزی سایت نمکستان در خدمتتون هستیم. برای تهیه دلمه فلفل دلمه ای ابتدا پیاز را نگینی خرد کرده و در مقداری روغن تفت می‌دهیم تا به صورت طلایی دربیاید سپس گوشت چرخ کرده را به آن اضافه و تفت می‌دهیم.

در این هنگام زردچوبه ، نمک ، فلفل ، رب گوجه فرنگی و ۲ قاشق آب به آن اضافه می‌کنیم.بادمجا‌ن‌ را به صورت حلقه‌ای یا نگینی خرد می کنیم و در تابه دیگری سرخ می‌کنیم و سپس آن را هم به مواد گوشتی اضافه کرده و تفت می‌دهیم.

بعد از اضافه کردن بادمجان تابه را روی حرارت کم به مدت ۵ دقیقه قرار می دهیم تا مواد به خورد هم بروند بعد از ۵ دقیقه آن را از روی حرارت برداشته جعفری ساطوری را اضافه می کنیم و هم می‌زنیم سر فلفل دلمه‌ای ها را بریده و داخل آن را با قاشق خالی می‌کنیم.

و مواد دلمه را درون آن می‌ریزیم و روی آن را پنیر پیتزا ریخته و در فلفل را روی آن می‌گذاریم در آخر فلفل‌ها را داخل یک ظرف قرار می دهیم کف ظرف را به اندازه نیم سانت آب می ریزیم و در ظرف را گذاشته و روی حرارت ملایم یا داخل فر به مدت بیست‌ دقیقه می‌پزیم.

همچنین بخوانید:  امگا ۳ چیست و چه فوایدی دارد؟

برای زیبایی هر چه بیشتر غذا از فلفل های دلمه ای رنگی استفاده کنید. ریختن پنیر پیتزا برای طعم بهتر غذاست و اجباری به استفاده نیست. برای طمع لذیذتر می توانید از سس گوجه فرنگی تند هم در کنار دلمه ها استفاده کنید.

می توانید به همراه این دلمه خوشمزه از فلفل دلمه شکم پر هم برای منوی خود استفاده نمایید. برای تزیین دلمه فلفل دلمه ای می توانیم همانند دلمه سبزیجات از سبزیجات تازه مانند جعفری و گوجه های مینیاتوری استفاده کنیم.

آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه دلمه فلفل دلمه ای خوشمزه و مجلسی