در سال جاری ۴ فروند هواپیما به ناوگان کیش ایر اضافه خواهد شد
در سال جاری ۴ فروند هواپیما به ناوگان کیش ایر اضافه خواهد شد

در سال جاری ۴ فروند هواپیما به ناوگان کیش ایر اضافه خواهد شد اگر برای تعطیلات نوروز قصد سفر به جزیره رویایی کیش را دارید خبرهای خوبی برای شما داریم. گرفتن بلیط هواپیما کیش که ممکن است در تعطیلات سخت تر باشد کم کم آسان تر میشود. مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش ایر اعلام کرد که […]

در سال جاری ۴ فروند هواپیما به ناوگان کیش ایر اضافه خواهد شد

هواپیما به ناوگان کیش ایر,هواپیماهای کیش ایر,اضافه شدن هواپیما به کیش ایر

اگر برای تعطیلات نوروز قصد سفر به جزیره رویایی کیش را دارید خبرهای خوبی برای شما داریم.

گرفتن بلیط هواپیما کیش که ممکن است در تعطیلات سخت تر باشد کم کم آسان تر میشود. مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش ایر اعلام کرد که خرید حداقل ۴ فروند هواپیما در سال جاری و اضافه کردن به ناوگان هوایی کیش ایر در برنامه سال ۹۶ این شرکت قرار دارد.

پرواز مطمئن اولین چیزی است که در زمان تهیه بلیط مد نظر هر مسافر قرار دارد که بنابر اظهارات مدیرعامل این شرکت در اولویت اول برنامه ها قرار دارد.

تورهای کیش که بویژه در این فصل و در نوروز طرفداران زیادی دارد چند جنبه دارد که ارزان بودن آن از جمله ارزان بودن بلیط از اهمیت زیادی برخوردار است. لذا  قیمت بلیط هواپیمای کیش موضوع دیگری بود که مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش ایر اذعان داشت که به دلیل تابع بودن سازمان منطقه آزاد کیش از تصمیمات هیات مدیره سازمان تبعیت میکند ولی همواره عدم افزایش نرخ بلیط از تلاش های عمده در این راستا بوده است ودر ایام عید با توجه به افزایش درخواست ها، قیمت بلیط افزایش نخواهد یافت زیرا ما مجاز به افزایش قیمت نیستیم.

در مورد ساعت پروازها هم خاطر نشان شده است که پرواز تهران به کیش در اولین ساعات صبح نیز انجام میگیرد که برای کسانیکه قصد سفر روزانه از تهران به کیش را دارند جالب توجه است.

تورهای ارزان کیش را میتوانیم از شبکه های مختلف اجتماعی دنبال کنیم که کانال تلگرام شرکت مسافرتی سالیان سفر بهترین گزینه های تور ارزان کیش را در اختیار شما دوستداران سفر قرار میدهد. اگر در مورد تورکیش ابهام یا سوالی در ذهن شماست تردید نکنید و با ما تماس بگیرید.

در سال جاری ۴ فروند هواپیما به ناوگان کیش ایر اضافه خواهد شد

منبع : www.tourtokish.com