آشنایی با سایت ویکی روان پایگاه روانشناسان و متخصصین حرفه ای
آشنایی با سایت ویکی روان پایگاه روانشناسان و متخصصین حرفه ای

آشنایی با سایت ویکی روان پایگاه روانشناسان و متخصصین حرفه ای در سالهای اخیر حجم بالایی از مقالات روانشناسی در فضای اینترنت منتشر شده است. با توجه به غیر تخصصی بودن بسیاری از این مقالات، آموزشهای نادرست و غیر علمی در سطح جامعه گسترش پیدا کرده است. به گزارش مشاوران و روانشناسان حرفه ای ایرانی، […]

آشنایی با سایت ویکی روان پایگاه روانشناسان و متخصصین حرفه ای

پایگاه روانشناسان,سایت ویکی روان,وبلاگ ویکی روان,wiki ravan

در سالهای اخیر حجم بالایی از مقالات روانشناسی در فضای اینترنت منتشر شده است. با توجه به غیر تخصصی بودن بسیاری از این مقالات، آموزشهای نادرست و غیر علمی در سطح جامعه گسترش پیدا کرده است. به گزارش مشاوران و روانشناسان حرفه ای ایرانی، بسیاری از روابط زوجین به خاطر آموزشهای غلطی که در فضای مجازی منتشر می شود به خطر افتاده است. همچنین عده قابل توجهی از افراد به خاطر همین مسائل اعتماد خود را به علم روانشناسی از دست داده اند، که این رویه در وب سایت ویکی روان تغییر خواهد کرد.

مجموعه و وب سایت ویکی روان با بکارگیری روانشناسان و متخصصین حرفه ای و تحصیلکرده در دانشگاههای معتبر بین المللی، جامعترین سایت روانشناسی کشور در زمینه های گوناگون و متنوع را برای مردم ایران آماده کرده است. نکته جالب توجه درباره این سایت رایگان بودن استفاده از مطالب و حتی گرفتن مشاوره رایگان در بخش مشاوره رایگان از روانشناسان تیم ویکی روان می باشد.

شما با مراجعه به وب سایت ویکی روان می توانید جدیدترین مقالات علمی روانشناسی در زمینه هایی همچون افسردگی، عشق، ازدواج، طلاق، روابط زناشویی، کسب موفقیت، روابط جنسی، تربیت فرزند و بسیاری دیگر از موضوعات را با زبان ساده و دلنشین دریافت کنید و زندگیتان را متحول کنید.

هدف ما تنها ایجاد یک وب سایت نیست، بلکه میخواهیم با ارائه خدماتی متفاوت و واقعی به شما، مشکلات احتمالی رو حل و فصل و از پیش آمد های آتی جلوگیری کنیم.

متخصصان ما در ویکی روان آماده شنیدن مشکلات شما و پاسخ گویی به آنها در کمترین زمان میباشند. به هیج وجه نگران نام و مشخصات شخصی خود نباشید. امانت داری و حفاظت از اطلاعات شما وظیفه هر دکتر و مشاور روانشناس میباشد. فقط کافیه سوالتون رو برای ما بفرستید تا جواب و توسط متخصص مربوطه دریافت کنید.

همچنین بخوانید:  با دارچین وارد دنیای پر پول رویا هایتان شوید

ویکی روان متشکل از روانشناسان در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا میباشد و همچنین توسط مهندسین برجسته آی تی کشور مدیریت می شود و اساتید بزرگ علم روانشناسی کشور بر آن نظارت دارند.

با مراجعه به وب سایت ویکی روان میتوانید ببینید روانشناسی مدرن چگونه زندگیتان را زیباتر می کند.

قدم کلیک هایتان بر چشمان ما

آشنایی با سایت ویکی روان پایگاه روانشناسان و متخصصین حرفه ای