آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه چیکن استراگانف خوشمزه با سس قارچ
آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه چیکن استراگانف خوشمزه با سس قارچ

آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه چیکن استراگانف خوشمزه با سس قارچ سایت نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه چیکن استروگانف روسی از غذاهای خوشمزه و لذیذ کشور روسیه را آماده کرده ایم برای مشاهده این آموزش آشپزی ، این پست را دنبال کنید. مواد لازم چیکن استراگانف مرغ 500 گرم خامه پاستوریزه […]

آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه چیکن استراگانف خوشمزه با سس قارچ

چیکن استراگانف خوشمزه,چیکن استراگانف روسی,چیکن استراگانف مخصوص,چیکن استروگانف,چیکن استراگانف

سایت نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه چیکن استروگانف روسی از غذاهای خوشمزه و لذیذ کشور روسیه را آماده کرده ایم برای مشاهده این آموزش آشپزی ، این پست را دنبال کنید.

مواد لازم چیکن استراگانف

  • مرغ 500 گرم
  • خامه پاستوریزه یک عدد
  • پیاز بزرگ یک عدد
  • قارچ 500 گرم
  • نمک ، فلفل و روغن مایع به مقدار لازم

بیف استروگانف با مرغ,بیف استروگانف با سس قارچ,بیف استروگانف,بیف استراگانف

طرز تهیه چیکن استراگانف

با آموزش طرز تهیه چیکن استروگانوف از سری آموزش های آشپزی سایت نمکستان در خدمتتون هستیم.برای تهیه این غذای خوشمزه فرنگی ابتدا یک تابه روی حرارت قرار می دهیم ، پیاز رو به صورت رشته ای خرد می کنیم و با مقدار کمی روغن مایع تفت می دهیم تا کمی رنگش تغییر کند و طلایی شود.

حالا مرغ ها را مقداری بزرگ تر از گوشت خورشتی خرد می کنیم. بهتر است از فیله یا سینه مرغ استفاده کنیم . بعد از اینکه مرغ ها را خرد کردیم به تابه اضافه می کنیم و تفت می دهیم تا رنگشان تغییر کند و پخته شوند. قارچ ها را به صورت ورقه ای خرد می کنیم و به تابه اضافه می کنیم.

کمی تفت می دهیم و خامه را به تابه اضافه می کنیم. زمانی که خامه را به تابه اضافه کنیم قارچ ها شروع به آب انداختن می کنندو کمی غذا آبکی می شود ، البته نگران این موضوع نباشید زیرا بعد از اینکه کمی سرد شود منسجم می شود و خودش را می گیرد.

حدود 15 دقیقه مواد را تفت می دهیم تا خامه کاملا به خورد گوشت مرغ و قارچ ها برود. البته اگر دوست دارید قارچ ها را آب دار مصرف کنید حدود 5 دقیقه بعد از اینکه خامه را اضافه کردید باید تابه را از روی حرارت بردارید. در پایان نمک ، فلفل سیاه و ادویه های مورد نظر خود را اضافه کنید و بعد از کمی تفت دادن تابه را از روی حرارت بردارید.

همچنین بخوانید:  آموزش کامل طرز تهیه شش انداز زنجان با خرما و گردو

در کنار این غذا می توانید سیب زمین سرخ شده هم آماده کنید و از لذت بیشتری در هنگام سرو چیکن استروگانف بهره ببرید. برای تزیین این غذا می توانیم از گوجه گیلاسی و لیموی تازه و سبزیجات استفاده کنیم. برخی جاها این غذا رو با برنج یا پاستا هم تهی می کنند که در صورت تمایل شما هم می توانید امتحان کنید. امیدواریم از این غذای خوشمزه لذت کافی را ببرید.

آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه چیکن استراگانف خوشمزه با سس قارچ