آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه خوراک سیب زمینی و تن ماهی خوشمزه
آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه خوراک سیب زمینی و تن ماهی خوشمزه

آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه خوراک سیب زمینی و تن ماهی خوشمزه سایت تفریحی نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه خوراک سیب زمینی و تن ماهی خوشمزه و لذیذ را آماده کرده ایم . برای مشاهده این آموزش آشپزی ، این پست را دنبال کنید. مواد لازم خوراک سیب زمینی و تن […]

آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه خوراک سیب زمینی و تن ماهی خوشمزه

خوراک سیب زمینی و تن ماهی خوشمزه,خوراک سیب زمینی و تن ماهی

سایت تفریحی نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه خوراک سیب زمینی و تن ماهی خوشمزه و لذیذ را آماده کرده ایم . برای مشاهده این آموزش آشپزی ، این پست را دنبال کنید.

مواد لازم خوراک سیب زمینی و تن ماهی

  • سیب‌ زمینی ۲ عدد کوچک
  • تن ماهی نصف قوطی
  • شیر ۲ قاشق غذاخوری
  • روغن زیتون یک و نیم قاشق چایخوری
  • سیر خرد شده سه حبه
  • جعفری خرد شده به مقدار لازم
  • نمک و فلفل به مقدار لازم

خوراک مرغ و قارچ خوشمزه,خوراک مرغ و قارچ مجلسی,خوراک مرغ و قارچ و سیب زمینی,خوراک مرغ و قارچ

طرز تهیه خوراک سیب زمینی و تن ماهی

با آموزش طرز تهیه خوراک سیب زمینی و تن ماهی از سری آموزش های آشپزی سایت نمکستان در خدمتتون هستیم. برای تهیه خوراک سیب زمینی و تن ماهی ابتدا باید سیب‌ زمینی‌ ها را داخل یک کاسه گذاشته و روی آنها آب بریزید.

مقداری نمک روی آنها بپاشید و روی حرارت بگذارید تا جوش بیاید.سپس در ظرف را بسته و اجازه دهید برای ۳۰ دقیقه با حرارت ملایم بپزند. سیب‌ زمینی‌ ها باید ظوری پخته و به نرم شوند که اگر از هر طرف به آن چاقو فرو کردید به راحتی داخل سیب‌ زمینی برود.

وقتی که سیب‌ زمینی‌ در حال پختن است ، تن ماهی را نیز درون یک ظرف بریزید و روغن آن را جدا کنید و کنار بگذارید و با چنگال تن ماهی را کاملا خرد کنید. داخل یک تابه مناسب کمی روغن زیتون بریزید و اجازه دهید روی حرارت ملایم گرم شود.سپس سیر را به آن اضافه کرده و

برای ۱ دقیقه تفت بدهد و بعد تن ماهی را داخل تابه بریزید و با سیر تفت بدهید.فر را روشن کنید و دمای آن را روی ۴۲۵ درجه فارنهایت تنظیم کنید و سینی کف فر را نیز چرب کنید.سیب زمین را بعد از پختن کنار بگذارید تا کمی خنک شود و بعد پوست آن را بکنید و بکوبید.

همچنین بخوانید:  آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد برنج و سیب

شیر را به سیب زمینی کوبیده شده اضافه کنید و مقداری از روغن تن ماهی به آن اضافه کنید و خوب با هم مخلوطشان کنید. حال این مواد را با مواد درون تابه مخلوط کنید و هم بزنید و نمک و فلفل را نی زبه آنها بیفزاید.سپس کل مواد را درون سینی فر بریزید و

یک قاشق از روغن زیتون یا روغن تن ماهی روی آن بریزید.برای مدت ۱۵ دقیقه دقیقه اجازه دهید خوراک درون فر باشد تا روی آن طلایی شود و سپس درون ظرف مورد نظرتان بریزید و با جعفری تزیین کنید و با سس مورد علاقه تان نوش جان کنید.

آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه خوراک سیب زمینی و تن ماهی خوشمزه