آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه خوراک چغندر سبز خوشمزه و مجلسی
آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه خوراک چغندر سبز خوشمزه و مجلسی

آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه خوراک چغندر سبز خوشمزه و مجلسی نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه خوراک چغندر سبز خوشمزه و لذیذ را آماده کرده ایم ، برای مشاهده این آموزش آشپزی این پست را دنبال کنید. مواد لازم خوراک چغندر سبز نمک ← به میزان لازم گوشت بیکن ← 100 […]

آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه خوراک چغندر سبز خوشمزه و مجلسی

خوراک چغندر سبز خوشمزه,خوراک چغندر سبز مجلسی,خوراک چغندر سبز

نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه خوراک چغندر سبز خوشمزه و لذیذ را آماده کرده ایم ، برای مشاهده این آموزش آشپزی این پست را دنبال کنید.

مواد لازم خوراک چغندر سبز

  • نمک به میزان لازم
  • گوشت بیکن 100 گرم
  • چغندر سبز 450 گرم
  • پیاز رنده شده یک چهارم فنجان
  • سیر بزرگ خرد شده یک عدد
  • فلفل قرمز یک چهارم قاشق غذاخوری
  • سرکه یک ششم فنجان

خوراک مرغ و قارچ خوشمزه,خوراک مرغ و قارچ مجلسی,خوراک مرغ و قارچ و سیب زمینی,خوراک مرغ و قارچ

طرز تهیه خوراک چغندر سبز خوشمزه,دستور پخت خوراک چغندر سبز مجلسی,خوراک چغندر سبز

طرز تهیه خوراک چغندر سبز

با آموزش طرز تهیه خوراک چغندر سبز از سری آموزش های آشپزی سایت نمکستان در خدمتتون هستیم. برای تهیه خوراک چغندر سبز ابتدا باید خوب چغندرها را شسته و سپس خشک کنید.

وقتی چغندرها خشک شدند آنها را برای بار دوم بشورید و بعد به تکه های کوچک تقسیم کنید و کنار بگذارید. یک تابه بزرگ انتخاب کرده و روی اجاق بگذارید و سپس گوشت بیکن را درون آن ریخته و بپزید تا زمانی که به رنگ قهوه ای و پخته در بیاید.

توجه داشته باشید می توانید بجای گوشت بیکن از گوشت گوساله نیز استفاده کنید. پیاز ها را بعد از 5 الی 7 دقیقه پختن گوشت ها به آن اضافه کنید و تفت بدهید و بعد از اینکه پیاز ها خوب تفت داده شدند و طلایی شدند سیر را نیز اضافه کنید.

مواد را خوب درون تابه با هم مخلوط کنید و در آخر به آنها نمک و فلفل بیفزاید. اکنون چغندر سبز خرد شده را اضافه کنید و درون تابه با باقی مواد مخلوط کنید. حرارت اجاق را کم کم کنید و اجازه دهید برای 15 دقیقه تابه روی حرارت باشد .

در آخر سرکه را هم اضافه کنید و خوراک را در یک ظرف کشیده و سرو کنید. برای تزیین این خوراک خاص و مقوی می توانید از پیاز برش خورده استفاده نمایید. با یک جستجوی سایده در اینترنت می توانید متوجه فواید شگفت انگیز چغندر سبز شوید.

همچنین بخوانید:  طرز تهیه آش آلو قرمز بسیار خوش طعم با گوشت چرخ کرده

خوراک کباب گیاهی خوشمزه,خوراک تاس گیاه رژیمی,خوراک تاس گیاه,تاس گیاه

آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه خوراک چغندر سبز خوشمزه و مجلسی