آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد آلمانی مخصوص و بسیار خوشمزه
آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد آلمانی مخصوص و بسیار خوشمزه

آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد آلمانی مخصوص و بسیار خوشمزه نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه سالاد آلمانی خوشمزه و لذیذ را آماده کرده ایم ، برای مشاهده این آموزش آشپزی این پست را دنبال کنید. مواد لازم مقدار مواد سیب زمینی ۵۰۰ گرم خیارشور ۳۰۰ گرم شوید یک چهارم پیمانه […]

آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد آلمانی مخصوص و بسیار خوشمزه

سالاد آلمانی خوشمزه,سالاد آلمانی مجلسی,سالاد آلمانی

سالاد آلمانی

نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه سالاد آلمانی خوشمزه و لذیذ را آماده کرده ایم ، برای مشاهده این آموزش آشپزی این پست را دنبال کنید.

مواد لازم مقدار مواد
سیب زمینی ۵۰۰ گرم
خیارشور ۳۰۰ گرم
شوید یک چهارم پیمانه
خامه نصف پیمانه
تخم‌مرغ ۴ عدد
آبلیمو ۴ قاشق سوپخوری
نمک و فلفل به میزان لازم

سالاد الویه رژیمی خوشمزه,سالاد الویه رژیمی لاغری,سالاد الویه رژیمی

طرز تهیه سالاد آلمانی خوشمزه,دستور سالاد آلمانی مجلسی,سالاد آلمانی

سالاد آلمانی

طرز تهیه سالاد آلمانی

با آموزش طرز تهیه سالاد آلمانی از سری آموزش های آشپزی سایت نمکستان در خدمتتون هستیم. برای تهیه سالاد آلمانی ابتدا باید باید سیب زمینی و تخم مرغ را آبپز کنیم. بعد از اینکه اماده شدند پوست سیب زمینی و تخم مرغ را جدا می کنیم.

حالا سیب زمینی را به همراه خیار شور و دو عدد تخم مرغ به صورت حلقه حلقه برش بزنید. دو عدد تخم مرغ باقی مانده را رنده کنید و کنار بگذارید. خامه را درون ظرفی ریخته و آبلیمو و نمک و فلفل را به آن اضافه کنید و خوب بهم بزنید تا کاملا مخلوط شوند.

یک ظرف برای سالاد انتخاب کنید و اول از همه سیب زمینی ها را به صورت یک لایه کف آن بچینید و سپس روی آن یک ردیف تخم مرغ چیده و روی آن نیز خیار شور. سس خامه آماده کرده را نیز روی آنها بمالید و در آخر شوید ساطوری شده را نیز اضافه کرده و نوش جان کنید.

این سالاد آلمانی خوشمزه شباهت زیادی به برخی سالاد های کشور روسیه مانند سالاد الویه یا سالاد روسی دارد . در تهیه سالاد آلمانی مجلسی می توانیم از سس مایونز هم استفاده کنیم که این موضوع بستگی به ذائقه و طبع ما دارد.

سالاد مرغ و ذرت خوشمزه,سالاد مرغ و ذرت و قارچ,سالاد مرغ و ذرت

آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد آلمانی مخصوص و بسیار خوشمزه