آموزش کامل طرز تهیه کباب گوشت و کنجد خوشمزه و مجلسی با فیله
آموزش کامل طرز تهیه کباب گوشت و کنجد خوشمزه و مجلسی با فیله

آموزش کامل طرز تهیه کباب گوشت و کنجد خوشمزه و مجلسی با فیله نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه کباب گوشت و کنجد خوشمزه و لذیذ را آماده کرده ایم ، برای مشاهده این آموزش آشپزی این پست را دنبال کنید. مواد لازم کباب گوشت و کنجد فیله (یا راسته) گوشت گوساله ↔ ۶۰۰ […]

آموزش کامل طرز تهیه کباب گوشت و کنجد خوشمزه و مجلسی با فیله

کباب گوشت و کنجد , طرز تهیه کباب گوشت و کنجد , دستور پخت کباب گوشت و کنجد

نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه کباب گوشت و کنجد خوشمزه و لذیذ را آماده کرده ایم ، برای مشاهده این آموزش آشپزی این پست را دنبال کنید.

مواد لازم کباب گوشت و کنجد

فیله (یا راسته) گوشت گوساله ↔ ۶۰۰ گرم

کنجد خام  ↔ یک چهارم  پیمانه

سویا سس  ↔ یک سوم پیمانه

کلم سفید و قرمز ↔ ۴۰۰ گرم

شکر ↔ ۲ قاشق سوپخوری

سرکه یا آب لیموترش ↔ یک چهارم پیمانه

روغن زیتون ↔ نصف پیمانه

سیر ↔ ۲ حبه

پیازچه ↔ ۶ عدد

تربچه ↔ ۴ عدد

نمک و فلفل سیاه ↔ به مقدار لازم


طرز تهیه کباب گوشت و کنجد

با آموزش طرز تهیه کباب گوشت و کنجد از سری آموزش های آشپزی سایت نمکستان در خدمتتون هستیم. برای تهیه کباب گوشت و کنجد ابتدا باید در تابه ای ۱ قاشق غذا خوری روغن زیتون بریزید و کنجد را با حرارت ملایم تفت دهید.

نصفی از کنجدی که تفت داده اید را بردارید و کنار بگذترید. نصف دیگر کنجد را هم از روی حرارت بردارید و با سویا سس، شکر، سرکه، روغن زیتون، فلفل و سیر مخلوط کنید.  گوشت را به صورت کبابی خرد کنید و نصفی از سس را به آن اضافه کنید .

ظرف را برای نیم تا یک ساعت در جایی قرار دهید تا گوشت کاملاً مزه دار شود. بعد از این مدت نمک را به گوشت اضافه کرده و روی کباب پز قرار دهید تا پخته شود. اگر کباب پز در دسترس ندارید می توانید کباب ها را داخل ماهیتابه چدنی و نچسب کباب کنید.

در این فاصله کلم سفید، قرمز، پیازچه و تربچه را با بقیه ی سس مخلوط کنید. آن را در ظرفی بریزید و گوشت کباب شده را روی آن قرار دهید و بقیه کنجد را روی آن بپاشید.

همچنین بخوانید:  آموزش آشپزی و طرز تهیه سوپ فلفل دلمه ای خوشمزه و مجلسی

آموزش کامل طرز تهیه کباب گوشت و کنجد خوشمزه و مجلسی با فیله