چگونه در بهار آرایش کنیم؟
چگونه در بهار آرایش کنیم؟

نمکستان : همه میدانیم که فصل بهار برای همگان فصل تازگی و طراوت است. این فصل، فصل لباس های خوشرنگ ظریف با رنگ های شاد، آرایش های ملایم، صندل ها و کالج های رنگا رنگ، شلوارهای کتان و پارچه ای سبک است. در بین همه ی این موارد چیزی که خیلی اهمیت دارد مدل آرایش […]

نمکستان : همه میدانیم که فصل بهار برای همگان فصل تازگی و طراوت است. این فصل، فصل لباس های خوشرنگ ظریف با رنگ های شاد، آرایش های ملایم، صندل ها و کالج های رنگا رنگ، شلوارهای کتان و پارچه ای سبک است. در بین همه ی این موارد چیزی که خیلی اهمیت دارد مدل آرایش شماست.

خودتان میدانید که در بهار و زمستان به دلیل گرمی هوا، اولین کاری که باید انجام دید این است که رطوبت پوست خود را حفظ نمایید. بنابراین جدای فصل های دیگر، استفاده از کرم های مرطوب کننده در این فصل اکیدا سفارش میشود.

اصول آرایش در بهار : چگونه در بهار آرایش کنیم؟

کرم پودر ها پوشش دهی سنگین داشته و تقریبا برای فصل بهار که احتمال تعریق صورت وجود دارد، گزینه ی مناسبی نیستند. بنابرلین سعی کنید بجای کرم پودرهای آن چنانی از ضد آفتاب های طبیعی با کاور خیلی کم استفاده کنید. این کار هم حس شادابی پوست شما را حفظ و نمایان میکند و هم پوستتان را از پوشش زیاد کرم پودر نجات میدهد.

رژ لب ها قسمت ذاب ماجرا در فصل بهار هستند. بله سعی کنید در فصل بهار از رژهای ملایم با تناژ صورتی و یا هلویی استفاده کنید که محشر خواهند کرد. در کنار این رژها استفاده از رژ گونه های ملایم با همین تناژ ها نیز میتواند بسیار میک آپ جذابی را رقم بزند. برای فصل بهار هایلایتر ها را به هیچ وجه فراموش نکنید، مخصوصا امسال که آرایش های خیس و براق ترند جهانی هستند.

یکی دیگر از کارهای جذابی که میتوانید انجام دهید استفاده از خط چشم های رنگی با ریمل های رنگی است که امسال بسیار مد شده. خط چشم های بنفش، آبی، سبز میتوانند جذابترین گزینه ها برای خط چشم ها و ریمل های رنگی باشند.

در بهار برای یک بار هم که شده بگارید ابروهایان مدل و حالت طبیعی خود را داشته باشند. از کشیدن و برداشتن بیش از اندازه ابروهایتان دست بردارید و بگذارید کمی حال طبیعی خود را داشته باشند و به یک تمیز کاری سطحی بسنده کنید.

همچنین بخوانید:  ۵ گیاه جایگزین قرص اعصاب + درمان بیماری ضعف اعصاب به صورت گیاهی

ناخن ها هم جزو آرایش به حساب می آیند، از انتخاب یک رنگ ملایم و لطیف برای ناخن هایتان غافل نشوید. فرنچ های بهاری نیز گزینه های مناسبی برای ناخن های شما خواهند بود.

سایه های چشم روشن و موهای روشن نیز کمک خوبی برای تازه تر نشان دادن شما در بهار باشند.