بوهای مختلف داخل خانه را چگونه از بین ببریم؟
بوهای مختلف داخل خانه را چگونه از بین ببریم؟

راه های از بین بردن بوی داخل خانه نمکستان : از آن جایی که همه ی ما بیشترین وقت روز خود را در خانه هایمان سپری میکنیم، آشپزی، شستن لباس ها، تهیه انواع مواد،زباله و … در خانه مان انجام میشود. بنابراین طبیعیست که انواع بو در خانه وجود داشته باشد. ما در بخش خانه داری […]

راه های از بین بردن بوی داخل خانه

بوهای مختلف داخل خانه را چگونه از بین ببریم؟ از بین بردن بوی بد داخل خانه

نمکستان : از آن جایی که همه ی ما بیشترین وقت روز خود را در خانه هایمان سپری میکنیم، آشپزی، شستن لباس ها، تهیه انواع مواد،زباله و … در خانه مان انجام میشود. بنابراین طبیعیست که انواع بو در خانه وجود داشته باشد. ما در بخش خانه داری نمکستان برای شما مطالبی را جمع کرده ایم که طی آن به شما آموزش میدهیم که چگونه بوهای مختلف را در خانه خود از بین ببریم. با ما همراه باشید :

بوی فاضلاب

اگر فاضلابتان همیشه بوی بدی میدهد کافیست مقداری سرکه ی سیب داخل لوله های فاضلاب خود بریزید تا این بو از بین برود.

بوی فریزر

به علت وجود غذاهای مختلف در فریزر معمولا انواع بو در آن وجود دارد. برای از بین بردن ابن بوها یک گلوله نخ را به وانیل آغشته کنید و داخل فریزر بیندازید تا بوی آن را بگیرد.

بوی سینک ظرفشویی

برای از بین بردن بوی بد سینک ظرفشویی، آن را با دو فنجان آب لیمو خیس کنید.

بوی یخچال

برای از بین بردن بوی بد داخل یخچال کافیست مقداری پودر قهوه را داخل نایلون بریزید و داخل یخچال قرار دهید. این کار میشود که بوهای نا مطبوع یخچال از بین برود.

بوی کتانی ها

کفش های کتانی معمولا خیلی زود بو میگیرند. برای اینکه این بوی داخل کتانی از بین برود مقداری جوش شیرین را شب داخل کفش بریزید و بگذارید تا صبح بماند، بعد متوجه میوشید که پودر تمام بوی بد داخل کفش را از بین خواهد برد.

بوی گاز

وقتی غذای شما سر میرود و روی گاز میریزد معمولا گاز بو میگیرد، برای از بین بردن بوی بد گاز مقداری نمک و دارچین روی گاز بریزید و گاز را پاک کنید، متوجه خواهید شد که این بوی بد از بین خواهد رفت.

بوی داخل خانه

فضای خانه بیشترین تاثیر را در روحیه و خلق و خوی ما خواهد داشت. برای اینکه یک خانه ی خوشبو داشته باشید پیشنهاد میکنیم که از گل های مختلف برای خانه تان استفاده نمایید. شمعدانی‌ های معطر و یاسمن‌ های عربی گزینه های بسیار خوبی برای خوشبو کردن فضای خانه هستند.

همچنین بخوانید:  ژورنال انواع مدل مانتو سنتی بسیار شیک و جذاب کار شده

بوهای مختلف داخل خانه را چگونه از بین ببریم؟ از بین بردن بوی بد داخل خانه

بوهای مختلف داخل خانه را چگونه از بین ببریم؟

منبع : نمکستان