اشتباهات رایج اقتصادی در زندگی مشترک و مجردی
اشتباهات رایج اقتصادی در زندگی مشترک و مجردی

اشتباهات رایج اقتصادی کدامند؟ نمکستان : یکی از مسائل مهم در زندگی، چه زندگی مشترک و چه مجردی و … پس انداز کردن است. این اصل در زندگی جزو اموری است که همیشه باید رعایت شود. بنابراین شما برای پس انداز کردن در زندگی همیشه باید یک برنامه ریزی خاص داشته باشید. ما در بخش […]

اشتباهات رایج اقتصادی کدامند؟

اشتباهات رایج اقتصادی

نمکستان : یکی از مسائل مهم در زندگی، چه زندگی مشترک و چه مجردی و … پس انداز کردن است. این اصل در زندگی جزو اموری است که همیشه باید رعایت شود. بنابراین شما برای پس انداز کردن در زندگی همیشه باید یک برنامه ریزی خاص داشته باشید. ما در بخش سبک زندگی نمکستان یک سری اشتباهات رایج که با مرتکب شدن آن ها، پروسه ی پس انداز شما متوقف خواهد را لیست کرده ایم. با ما همراه باشید :

اعتقاد شدید به خرید گجت ها و تکنولوژی های جدید

خرید انواع سرگرمی ها و انواع تکنولوژی برای بار اولی که به بازار هیچ گاه کار عاقلانه و ایده عالی نبوده است. کافیت کمی صبر کنید، بعد از چند مدت همان وسیله با قیمت منطقی تر وارد بازار خواهد شد.

اصرار به خرید از برند های معروف

توجه کنید که وقتی میتوانید یک جنس را با قیمت مناسب و کیفیت عالی تهیه کنید، برند باز بودن یک مقوله غیر منطقی خواهد بود. پس دقت کنید که هزینه ای که شما به عنوان تفاوت بین جنس برند و یک جنس مرغوب خواهید داد تنها برای نام آن برند خواهد بود.

تاکید بر خرید وسایل نو به جای دست دوم

به عنوان مثال وسیله ای مانند ماشین که بلافاصله بعد از یک سال استفاده قیمت آن به نصف میرسد چه دلیلی دارد که حتما دست اول و نو خریداری شود. بنابراین وسیله هایی از این قبیل هیچ گاه نمیتوانند یک مورد سرمایه گذاری به حساب بیایند.

استفاده از خدمات پر هزینه به جای استفاده از نمونه های رایگان آن ها

بسیاری از سرویس هایی که ما به صورت فیزیکی به دنبال آن ها هستیم به صورت آنلاین روی اینترنت وجود دارند و ما میتوانیم به صورت رایگان یا هزینه ی کمتر از آن ها بهره مند شویم.

اشتباهات رایج اقتصادی

اشتباهات رایج اقتصادی

منبع : نمکستان