با این برنج ثروتم در زمان کوتاهی دم کشید و بیشتر شد!
با این برنج ثروتم در زمان کوتاهی دم کشید و بیشتر شد!
امروزه سرمایه اصلی افراد موفق این است که چگونه از هوش مالی خود استفاده کنند همچنین از فرصت های خود نهایت بهره مندی را ببرند

امروزه سرمایه اصلی افراد موفق این است که چگونه از هوش مالی خود استفاده کنند همچنین از فرصت های خود نهایت بهره مندی را ببرند. بعد از ملاقات با یکی از اقوامم تصمیم گرفتم مسیر زندگی ام را تغییر دهم و کسب و کار جدیدی را شروع کنم. فعالیت در حوزه انواع غلات از جمله برنج سود زیادی را برایم به همراه داشت، در ادامه با من همراه باشید تا در مورد این برنج بیشتر بخوانید.

برنج طارم محلی شمال

برنج طارم محلی شمال

در هر ۱۰۰ گرم برنج طارم محلی شمال، ۴ میلی گرم کلسیم وجود دارد و مصرف آن به صورت مرتب به تقویت استخوان و عضلات کمک می کند و از بروز بیماریهای مربوط به مفاصل جلوگیری خواهد کرد.

مجموعه ما یکی از برترین واحدهای تولید کننده برنج طارم محلی شمال در کشور است که سالهای بسیار زیادی در این زمینه فعالیت می کند، اعتبار ما به دلیل اعتماد شما عزیزان می باشد و با کیفیت ترین نمونه های این کالا به صورت عمده و قیمت منصفانه برای مشتریان محترم ارسال می گردد.

برنج طارم بافت بسیار نرمی دارد و این موضوع موجب شده تا نحوه جویدن آن برای نوزادان نیز بسیار راحت باشد به همین خاطر می توان از این محصول برای پخت غذای کودک استفاده کرد.

هضم راحت برنج طارم و خواص درمانی بسیار زیاد این کالا موجب گشته تا افراد مختلفی بتوانند از این محصول استفاده کنند و مصرف آن نقش بسزایی در تقویت معده و روده خواهد داشت.

برنج فجر هایلی

برنج فجر هایلی

خبر خوشی راجع به برنج فجر هایلی برای شما داریم به خصوص برای بانوانی که مبتدی هستند و یا رستوران دارانی که نسبت به کیفیت برنج خود حساسیت بالایی دارند.

این برنج یکی از خوشپخت ترین برنجهای ایرانی بوده به دو صورت کته و آبکش قابل سرو است و پخت آن نسبت به دیگر ارقام برنج ایرانی ساده تر می باشد.

همچنین بخوانید:  نحوه نصب شوفاژ در خانه

به اصطلاح می توان گفت بیشتر جوش می برد و کمتر احتمال خمیر شدن یا شفته شدن آن می رود.

ژن مقاومت به سموم در برنج که از یک حشره به آن شلیک شده باشد باعث به وجود آمدن یک برنج ترا ریخته می شود که در مورد فواید و مضرات آن بحثهایی وجود دارد.

برنج فجر از این بهتان مبرا بوده و انگ ترا ریخته را برنمی تابد.

این نوع برنج حاصل اصلاح ژنتیک چند گونه مرغوب برنج می باشد که نتیجه تراوشات ذهنی مهندسان اصلاح نباتات و کشاورزی خوش فکر ایرانی می باشد و از این بابت نگرانی از بابت سلامت این نوع برنج به خود راه ندهید.

برنج استخوانی ندا آذوقه

برنج استخوانی ندا آذوقه

شیوه برداشت برنج استخوانی ندا آذوقه تاثیر بسیار زیادی بر سطح کیفی این نوع کالا خواهد داشت.

برنج استخوانی یک نوع برنج کشت اول می باشد و کشت آن در اواخر خرداد انجام می شود و در فصل شهریور برداشت می گردد.

دانه های این نوع برنج بسیار درشت هستند و در زمان پخت قد می کشند، ظاهر بسیار زیبای این محصول باعث شده تا بتوان از آن در مراسمهای مختلف استفاده کرد.

در هر مقدار هکتار زمین میزان بسیار زیادی از این نوع برنج به عمل می آید و به همین دلیل کشت آن در حجم بالایی انجام می شود که این موضوع باعث شده تا فروش این محصول به کشورهای مختلف جهان انجام گردد.