شاید برای شما عجیب به نظر برسد اما می توان حتی از طریق ساده ترین روش ها و پیش پاافتاده ترین محصولات به ثروت رسید من ابتدا این امر را باور نداشتم

شاید برای شما عجیب به نظر برسد اما می توان حتی از طریق ساده ترین روش ها و پیش پاافتاده ترین محصولات به ثروت رسید من ابتدا این امر را باور نداشتم اما تصمیم گرفتم که این راه را امتحان کنم بنابراین در این مسیر قدم گذاشتم و به یادگیری مطالب پرداختم و بعد از آن تجارت آب معدنی را شروع و توانستم در مدت زمانی کوتاه به ثروت برسم.

آب معدنی بدون فلوراید

آب معدنی بدون فلوراید

آب معدنی بدون فلوراید می تواند بهترین انتخاب برای تهیه آب آشامیدنی باشد.

آب بدون فلوراید در بطری های یک لیتری و یا دو لیتری عرضه می گردد.

در واقع فلوراید یک ماده طبیعی است که باعث استحکام مینای دندان و استخوان می شود و به اعتقاد برخی از تولید کنندگان افزودن آن به آب معدنی می تواند این کمبود را در بدن انسان تامین کرد.

اما به تازگی افزودن این ماده به آب آشامیدنی کاملا متوقف شده است اساسا این ماده به مقدار یک درصد در آب های معدنی طبیعی چشمه های ایران وجود دارد.

آب معدنی نیز مانند دیگر مواد غذایی تاریخ مصرف دارد برخی ها اعتقاد دارن که برای افزایش ماندگار آب به آن فلوراید اضافه می کنند باید گفت که این فکر کاملا اشتباه است.

آب معدنی دارای مواد معدنی مانند منیزیم و کلسیم می باشد.

شرکت های تولیدی آب معدنی، در آزمایشگاه میزان این ماده را در آب اندازه گیری کرده و بعد آن را عرضه می کنند.

آب معدنی بدون گاز

آب معدنی بدون گاز

قیمت آب معدنی بدون گاز بسته به عوامل گوناگونی از جمله چگونگی تولید و فرمول های به کار رفته در آن ممکن است با نمونه های دیگر دارای تفاوت هایی باشد.

این محصول به دلیل اینکه در ظروف مختلفی که هر کدام دارای یک سایز هستند بسته بندی می شود، نرخ های متغیری نیز دارد که از ۵ تا ۱۰ هزار تومان مشخص شده است.

همچنین بخوانید:  قبل از مهاجرت به کانادا، باید این موارد را بدانید

دیگر لازم نیست برای خرید آب معدنی شال و کلاه کرده و بیرون بروید، کمترین کاری که باید انجام دهید خرید آنلاین و به روز از این سایت می باشد.

با تماسی که با مشاورین ما می گیرید می توانید اطلاعات لازم درباره عرضه اینترنتی را دریافت کنید.

آب معدنی بزرگ

آب معدنی بزرگ

آّب معدنی، از سرچشمه کوه های مختلف به دست می آید، البته نسبت به هر برند و شرکتی که آب را از آن تهیه می کنید، این کوه و سرچشمه متفاوت می باشد.

آب معدنی بزرگ، در بسته بندی های ۶ و ۳ تایی نیز به فروش می روند.

کیفیت این محصول بسیار بالا، تازه و ارگانیک می باشد.

این محصول در دسته بندی بزرگ نیز به چند نوع اندازه مختلف تقسیم شده و مقدار آن را با میلی لیتر نشان می دهند، نوع محبوبی که بیشتر خریداری و استفاده می شود، ۱/۵ تا ۲۰  لیتر می باشد.

این محصول خالی از هرگونه کلر بوده و شما می توانید با خیال راحت آن را بنوشید.