از بند شلوار یا ساسپندر چگونه استفاده نماییم؟
از بند شلوار یا ساسپندر چگونه استفاده نماییم؟
قوانین استفاده از بند شلوار یا ساسپندر در مدل لباس آقایان را در نمکستان بخوانید. بند شلوار یا ساسبند و یا ساسپندر یک نوع بند زینتی است که برای نگه داشتن شلوار از آن استفاده میکنند.

نمکستان : بند شلوار یا ساسبند و یا ساسپندر یک نوع بند زینتی است که برای نگه داشتن شلوار از آن استفاده میکنند. استفاده از بند شلوار قوانین خاص خودش را دارد. ما در ادامه ی این مطلب برای شما قوانینی را که با استفاده از آن ها میتوانید بند شلوارتان را وصل کنید آماده کرده ایم. برای آشنایی با این قوانین با ما همراه باشید :

رنگ بند شلوار یا ساسپندتان باید با رنگ کفشتان ست باشد.

برای اینکه شیک پوش به نظر برسید بهتر است که رنگ ساسبندتان با رنگ کفش شما ست باشد. یا اگر نتوانسید این کار را انجام دهید بهتر است رنگ انتهای ساس بندتان با رنگ کفشتان یکی باشد. از آنجایی که رنگ مشکی با هر رنگی ست میشود بهتر است که ساسبند مشکی داشته باشید تا در شرایط کم وقتی به دادتان برسد.

از بند شلوار یا ساسپندر چگونه استفاده نماییم؟

هیچگاه ساسبند را با کمربند نبندید!

یادتان باشد که تقریبا شما از سابند به جای کمربندتان استفاده میکنید. بنابراین استفاده از ساس بند و کمربند با هم ظاهری خنده دار را به وجود می آورد. اگر از جای کمربند روی شلوارتان ناراضی هستید میتوانید به کمک خیاط آن بند های ریز را از شلوارتان جدا نمایید.

انتخاب درست بند شلوار !

معمولا دو نوع ساسبند وجود دارد که کلیپسی و دکمه دار هستند. مدل های دکمه دار معمولا قدیمی و کلاسیک تر هستند اما اگر به دنبال استایلی غیر رسمی‌ تر و کژوال هستید، بهتر است ساسبندهای کلیپسی را انتخاب نمایید.

درست بستن بند شلوار !

معمولا بندهای شلوار دو نوع بسته میشوند. حالت X و Y که هر دو رایج هستند. اما اگر شما میخواهید لباستان روی تنتان خوش فرم تر بماند بهتر است از ساسبند مدل X استفاده نمایید. که میتوانید فاصله بین دو گیره را با توجه به استایلتان تغییر دهید.

از بند شلوار یا ساسپندر چگونه استفاده نماییم؟