بهترین کیک بستنی را از کجا بخرم؟
بهترین کیک بستنی را از کجا بخرم؟
اگر اهل خوردن کیک‌بستنی هستید یا دوست دارید که برای نخستین ‌بار طعم آن را امتحان کنید، باید با بهترین‌ها آشنا شوید. باید بدانید که این دسرهای خوشمزه را از کجا تهیه کنید و سفارش بدهید.

دنیای کیک‌ها متنوع و پر از خوشمزه‌های رنگارنگی است که هر سلیقه‌ای را با پیشنهادی شیرین راضی می‌کند. بستنی‌ها هم که نیاز به تعریف ندارند. دنیای متنوع و خوش‌آب‌ورنگ آنها هم طرفداران پرشماری دارد. حالا این دو گزینه محبوب را با هم ترکیب کنید؛ نتیجه عالی از آب درمی‌آید. منظور از این ترکیب، کیک‌بستنی است: دسرهای خوشمزه‌ای که رقبای دیگر به‌سختی از پس رقابت با آنها برمی‌آیند. اگر اهل خوردن کیک‌بستنی هستید یا دوست دارید که برای نخستین ‌بار طعم آن را امتحان کنید، باید با بهترین‌ها آشنا شوید. باید بدانید که این دسرهای خوشمزه را از کجا تهیه کنید و سفارش بدهید.

بهترین کیک بستنی را از کجا بخرم؟

۱. قنادی ناتلی

قنادی ناتلی از معروف‌ترین برندهای شیرینی تهران است. این برند شعبه‌های مختلفی در سراسر پایتخت دارد. شیرینی‌ها و کیک‌های مختلف قنادی بسیار متنوع‌اند و خوشمزه. وجود شعبه‌های پرشمار ناتلی در سراسر تهران یکی از نشانه‌های کیفیتی است که در آماده‌سازی محصولاتش خوشمزه‌اش به‌کار می‌گیرد.

برای خرید کیک‌بستنی‌های درجه‌یک هم می‌توانید سری به قنادی ناتلی بزنید. یکی از جذابیت‌های اصلی این قنادی، تنوعی است که در پخت و آماده‌سازی محصولات مختلف به‌کار می‌گیرد. کیک‌بستنی‌های ناتلی هم متنوع و خوشمزه‌اند. از میان طعم‌ها و مدل‌های مختلفی مانند کیت‌کتی، پسته‌ای، شکلاتی و موارد دیگر می‌توانید به گزینه دلخواهتان برسید.

در فهرست کیک‌بستنی‌های این فروشگاه، موردی وجود دارد که نامی جذاب دارد و ظاهری اغواکننده؛ منظورمان کیک بستنی دلبر است. نام این محصول دلبر است و با ترکیبی از کیک اسفنجی، بستنی توت‌فرنگی و ژله‌ میوه‌ای دل مشتریان را می‌برد.

۲. میو

به‌احتمال زیاد نام این برند معروف را شنیده‌اید و می‌دانید که تلفظش ارتباطی با زبان گربه‌های دوست‌داشتنی ندارد. محصولات میو (miiv) بیشتر شامل انواع بستنی‌های خوشمزه می‌شود. مینی‌کیک‌های میو هم معروف و خوشمزه هستند. ترکیب کیک‌ها و بستنی‌هایش هم طعم‌های متنوع و بی‌نظیری می‌سازد.

این برند کیک‌بستنی‌هایی در ابعاد کوچک و در اصطلاح مینی‌کیک‌بستنی عرضه می‌کند. از میان کیک‌بستنی‌هایی با طعم شکلات، پسته، انار، میوه‌های خوشمزه و سرخ خانواده توت‌فرنگی یا تلفیق طعم شکلات و وانیل کدام را انتخاب می‌کنید؟

۳.  امیرشکلات

امیرشکلات هم از برندهای مطرح دنیای شیرینی و شکلات در ایران است. این برند هم در تهران شعبه‌های فراوانی دارد و هم در شهرهای دیگر. یکی از گزینه‌های محبوب منوی آن هم کیک‌بستنی است. این مورد شاید با کیک‌بستنی‌های معمول و رایج شباهت زیادی نداشته باشد. چرا؟ چون کیک براونی در همراهی با تکه‌ای بستنی وانیلی عرضه می‌شود. در هر حال، این ترکیب بسیار خوشمزه می‌تواند در فهرست کیک‌بستنی‌ها قرار بگیرد.

همچنین بخوانید:  آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه کافی میکس پنیری

سفارش اینترنتی کیک بستنی از طریق اسنپ اپ راه مناسبی برای دسترسی به این محصول خوشمزه است. هم از این برند و هم از سایر برندهای معروف کیک‌بستنی سفارش بدهید و با دریافت درب منزل در بسته‌بندی مناسب، لذت ببرید.

۴. هانس

هانس از آن شیرینی‌فروشی‌های بزرگ با چندین‌وچند شعبه رنگارنگ نیست. محصولات پرشمار و متنوعی هم ندارد اما همچنان می‌تواند با بهترین‌ها رقابت کند. این شیرینی‌فروشی محبوب و کوچک محصولات خوشمزه و اصیلی دارد که در نتیجه سال‌ها تجربه با طعمی ویژه به مشتریان پیشکش می‌شوند.

کیک‌بستنی‌های هانس هم کم‌نظیر هستند. به‌طور کلی، این قنادی با کافه کوچکی که دارد، انتخابی مناسب برای خرید کیک‌ها و کیک‌بستنی‌های خوشمزه است. کیک‌های شاه‌توتی و کیک‌بستنی‌هایش با طعم توت‌فرنگی طعم بی‌مثالی دارند.

هانس به‌راحتی می‌تواند یکی از گزینه‌های اصلی فهرست بهترین کیک بستنی تهران باشد. مواد باکیفیت و دقت‌نظری که در تهیه کیک‌ها، شیرینی‌ها و البته کیک‌بستنی‌هایش به‌خرج داده می‌شود، دلیل کلیدی شهرتش است.

۵. کیک بستنی کاله

یکی از برندهای خوب در تولید کیک‌بستنی هم کاله است. نام کاله را حتما شنیده‌اید و می‌دانید که محصولات متنوعی دارد. کیک بستنی های شرکتی کاله هم طعم خوبی دارند. این محصولات ترکیبی از کیک‌های براونی یعنی همان کیک‌های شکلاتی نرم‌وتازه هستند با بستنی خوشمزه‌ای که طعم قهوه دارد.

۶. کیک بستنی میهن

برند میهن هم در زمینه تولید کیک‌بستنی‌های کارخانه‌ای فعالیت می‌کند. هرچند که طعم و مزه این کیک‌بستنی‌ها با موارد دیگر تفاوت‌های محسوسی دارد اما اگر بخواهید که قیمت کیک بستنی برایتان مقرون‌به‌صرفه تمام شود، خرید محصول میهن هم یکی از حق انتخاب‌ها خواهد بود. این محصول ترکیبی از کیکی اسفنجی و بستنی وانیلی است.

در آخر

برای خرید کیک بستنی انتخاب‌های مختلفی پیش رویتان است. هم می‌توانید با اپلیکیشن‌های معروف این کار را انجام بدهید و هم خرید حضوری داشته باشید. سفارش انلاین کیک و بستنی‌های مختلف کارتان را راحت‌تر می‌کند. اگر همیشه برای تولدها از کیک معمولی استفاده می‌کنید، این‌بار به‌سراغ سفارش کیک بستنی بروید تا تنوع بیشتری را تجربه کنید. برای مهمانی‌های مختلف هم این دسرهای خوشمزه غوغا می‌کنند.