بایدها و نبایدهای بیدار شدن در صبح!
بایدها و نبایدهای بیدار شدن در صبح!

با بایدها و نبایدهای بیدار شدن در صبح آشنا شوید نمکستان : همانطور که میدانید نحوه ی بیدار شدن شما در صبح میتواند بر روی حال کل روز شما تاثیر بگذارد. خیلی از آدم ها نمیدانند که چقدر، چطور و چگونه بلند شدن صبح میتواند بر حال کل روزشان موثر باشد و حال خوب یا […]

با بایدها و نبایدهای بیدار شدن در صبح آشنا شوید

بایدها و نبایدهای بیدار شدن در صبح!

نمکستان : همانطور که میدانید نحوه ی بیدار شدن شما در صبح میتواند بر روی حال کل روز شما تاثیر بگذارد. خیلی از آدم ها نمیدانند که چقدر، چطور و چگونه بلند شدن صبح میتواند بر حال کل روزشان موثر باشد و حال خوب یا بد را برایشان به ارمغان بیاورد. با ما همراه باشید تا ببینیم که سر صبح چه کارهایی میتواند انرژی بخش و چه کاری انرژی بر باشند.

نور خورشید برای خیلی ها آرام بخش و زیبا و لذت بخش و برای خیلی ها روی اعصاب و آزاردهنده است. پس اگر از آن دسته از افراد هستید که نور خورشید حالتان را خوب میکند، یک پرده ی نازک و زیبا و با رنگی ملای برای اتاقتان انتخاب کنید تا صبح ها با چیزی که میتواند برایتان انرژی بخش باشد بیدار شوید. اما اگر از آن دسته افراد هستید که نور خورشید سر صبح شما را عصبی میکند، بهتر است یک پرده ی ضخیم برای اتاقتان انتخاب کنید تا با حالت ناشی از نور شدید آفتاب از خواب بیدار نشوید.

چشمانتان را سر صبح باز میکنید و گوشی تان را برمیدارید، انواع اتفاق و عکس ها و مفاهیم و مضمون های مختلف را میبینید. خیلی از این مطالب میتواند ناراحت کننده و خیلی از ان ها چه خوب چه بد تاثیری روی زندگی شما نخواهد داشت. پس بتر نیست صبحتان را با گوشی موبایلتان شروع نکنید و این صبح زیبا را خیلی شخصی و به دلخواه خودتان آغاز نمایید؟

بدن شما باید بداند که صبح شده و خودش را آماده ی فعالیت کند. چس با این بیدار شدن و راه رفتن و آماده شدن در یک اتاق تاریک و بدور از انرژی نمیتواند انرژی لازم را برای فعال شدن به بدنتان بدهد. پس بیدار شوید و چراغ ها را روشن کنید و صبح را هر طور که میتوانید به خانه بیاورید تا متوجه تاثیر عمیق این انرژی خوب در بدنتان بشوید.

همچنین بخوانید:  مدل های جدید کاپشن نیم تنه دخترانه

در آخر هیچ وقت و هیچ وقت صبحانه و نوشیدنی صبحتان را نادیده نگیرید. چون صبحانه انرژی روزتان را تامین میکند و موتور شما را برای آغاز و ادامه یروز روشن مینماید. یک صبحانه ی پر پروتئین و خوشمزه میتواند روزتان را بسازد.

بایدها و نبایدهای بیدار شدن در صبح!

بایدها و نبایدهای بیدار شدن در صبح!

منبع : نمکستان