تخصصی که زیره برای ثروتمند شدن به من داد
تخصصی که زیره برای ثروتمند شدن به من داد
تخصص شما زمانی به درآمد بالا و پول فراوان تبدیل خواهد شد که آن را عملی کرده باشید. یادگیری که همراه با تجربه باشد به عنوان یک ترکیب فوق العاده شما را در میدان ثروتمند شدن پیروز خواهد کرد

تخصص شما زمانی به درآمد بالا و پول فراوان تبدیل خواهد شد که آن را عملی کرده باشید. یادگیری که همراه با تجربه باشد به عنوان یک ترکیب فوق العاده شما را در میدان ثروتمند شدن پیروز خواهد کرد، همه این مسائل را من با ورودم به حوزه زیره و شروع  تجارتم تجربه کردم که ثروت واقعی را لمس کردم.

 اسانس زیره سبز

 اسانس زیره سبز

یکی از موارد مصرف اسانس زیره سبز در پلوی ما ایرانی ها می باشد و در شهر کرمان روش طبخ زیادی با این گیاه پر مصرف دارند که یکی از آنها زیره پلو می باشد. اما در افزودن این ادویه به پلو در نظر داشته باشید که استفاده زیاد از آن باعث تلخی غذا می شود و هنگام آشپزی، یک یا دو قاشق غذاخوری به غذای مورد نظر تان اضافه کنید.

این مجموعه در نظر دارد با کیفیت ترین و سالم ترین گیاهان را گرد هم آورده و به صورت بسته بندی های اقتصادی و مقرون به صرفه در اختیار مشتریان خود قرار دهد. برای استعلام و موجودی محصول مورد نظر خود در هر لحظه از روز می توانید با کارشناسان مربوطه تماس بگیرید و از نحوه ارسال بار و کیفیت محصول باخبر شوید.

زیره سیاه کوهی

زیره سیاه کوهی

روش تهیه زیره سیاه کوهی زیره کار بسیار آسانی است، ابتدا نیم لیتر آب را درون کتری ریخته و پس از جوش آمدن یک قاشق غذاخوری زیره را با اضافه نمایید پس از ۵ دقیقه جوشیدن، زیره را از روی شعله حرارت برداشته و در حالت سکون قرار دهید، می توانید این دمنوش را در میان وعده های مختلف مصرف نمایید.

زیره سیاه در بازار به نام زیره کوهی نیز معروف شده است، زیرا این محصول به صورت تمام ارگانیک در مناطق کوهستانی تولید شده و کشاورزان در فصول خاصی از سال برای برداشت زیره به مناطق کوهستانی می روند.

مهمترین تفاوت زیره سیاه با دیگر زیره ها عطر عالی و بی نظیر آن می باشد، از این رو شرکت های تولید کننده ادویه جات نیز از پودر زیره سیاه استفاده می‌نمایند.

همچنین بخوانید:  راهکارهای پولدار شدن در شرایط بد اقتصادی کنونی چیست؟

پودر زیره سیاه از ارگانیک ترین نوع ادویه جات می باشد که برای از بین بردن بوی زهم گوشت نیز از آن استفاده می شود.

البته خواص زیره سیاه نیز بسیار فراوان است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

برای لاغری و تناسب اندام و داشتن وزن متعادل برای تمامی گروه های سنی حائز اهمیت می باشد.

متاسفانه امروزه در کشورهای اروپایی و آسیایی برای کاهش وزن جوانان اقدام به عمل های جراحی بسیار سخت نموده و گاها دیده شده است که برخی از افراد با استفاده از انواع قرص و داروی شیمیایی وزن خود را کاهش می دهند.

 زیره سبز صادراتی

 زیره سبز صادراتی

کشور ما ظرفیت تامین نیاز داخلی زیره سبز صادراتی و همچنین صادرات آن را دارد. صادرات زیره موجب سودآوری بالایی برای کشور می شود. از این رو امروزه صادرات اهمیت ویژه ای یافته است و خیلی از افراد در پی صادرات محصولات خود می باشند. لازم به ذکر است که کیفیت زیره های صادراتی تا حد زیادی مربوط به دستگاه های بوجاری کننده مربوط می شود. شما می توانید برای خرید این دستگاه ها از طریق همین سایت مراجعه کنید و با خرید اینترنتی از سایت از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید.

هنگامی که این دانه های ارزشمند توسط کشاورزان به صورت سنتی و با دست برداشت می شود مقدار زیادی ناخالصی به همراه دارد که باید از آن جدا شود. برای انجام این کار لازم است زیره سورت شود. شما می توانید تمام مراحل بوجاری کردن را با دست و سنتی انجام دهید اما وقت، انرژی و هزینه زیادی را باید صرف آن کنید. ولیکن شما می توانید با صرف یک بار هزینه و خرید دستگاه بوجاری زیره، به راحتی این کار انجام دهید و زیره سیاه بوجاری شده یکدستی داشته باشد.