بیوگرافی حجت اشرف زاده + لیست آهنگ های پخش شده
بیوگرافی حجت اشرف زاده + لیست آهنگ های پخش شده

بیوگرافی حجت اشرف زاده + لیست آهنگ های پخش شده حجت اشرف زاده در ۱۲ آذرماه سال ۱۳۵۸ در نیشابور بدنیا آمده و خواننده سبک موسیقی سنتی، پاپ می باشد و در آهنگسازی و نوازندگی نیز مهارت بسیاری دارد. تحصیلات حجت اشرف زاده وی فارغ التحصیل لیسانس نرم افزار کامپیوتر در سال ۱۳۸۴ است و […]

بیوگرافی حجت اشرف زاده + لیست آهنگ های پخش شده

بیوگرافی حجت اشرف زاده + لیست آهنگ های پخش شده

حجت اشرف زاده در ۱۲ آذرماه سال ۱۳۵۸ در نیشابور بدنیا آمده و خواننده سبک موسیقی سنتی، پاپ می باشد و در آهنگسازی و نوازندگی نیز مهارت بسیاری دارد.

تحصیلات حجت اشرف زاده

وی فارغ التحصیل لیسانس نرم افزار کامپیوتر در سال ۱۳۸۴ است و به دلیل علاقه وافری که به سازهای کوبه ای داشت به موسیقی روی آورد.

علاقه به موسیقی و خانواده

حجت اشرف زاده با لحن ها و آواهای موسیقی اصیل ایرانی نزد پدرش آشنا شد و پدر وی قاری قرآن و معلم بازنشسته ادبیات فارسی می باشد و به گفته خود از کودکی با موسیقی ایرانی آشنا بوده و از همان دوران علاقه به موسیقی در تار و پودش ریشه دوانده است.

ورود به عرصه موسیقی و مشوق حجت اشرف زاده

برای اولین بار پدر حجت اشرف زاده به علاقه او به موسیقی و آواز پی برد و مشوق وی برای ورود به این عرصه شد. این خواننده محبوب از دوران نوجوانی به نواختن سازهای کوبه ای علاقه پیدا کرد و به همین دلیل به دف زدن روی آورد و برای ادامه آموزش خود راهی تهران شد و همزمان در کلاس های آواز در شهر نیشاپور ثبت نام نمود.

کلاس های موسیقی و استادان

حجت اشرف زاده در نیشاپور شاگردی رضا شاکری را کرد و صداسازی را در نزد حمیدرضا نوربخش آموخت و با فنون آوازی و ردیف تحلیلی آواز ایران در سال ۸۵ نزد محمدرضا لطفی آشنا شد و تحت نظر استاد مشکاتیان شروع به تحقیق در موسیقی خراسان و در ادبیات عرفانی کرد که منجر به تولید آلبومی به نام پریشانی در سال ۸۷ شد.

اقامت در تهران و آغاز محبوبیت

حجت اشرف زاده بعد از اتمام تحصیلات دانشگاهی و در سال ۸۴ برای همیشه به تهران رفت و با انتشار آلبوم پریشانی بطور جدی فعالیت خود را عرصه موسیقی آغاز نمود. سبک خوانندگی این هنرمند غم و شادی را کنار هم جمع کرده و در نهایت به شنونده حس خوبی می دهد.

همچنین بخوانید:  سریع ترین راه رسیدن به ثروت پایدار لو رفت

بیوگرافی حجت اشرف زاده + لیست آهنگ های پخش شده

ازدواج حجت اشرف زاده

حجت اشرف زاده در سال ۸۹ با همسرش که نوازنده دف و فارغ التحصیل رشته حقوق بود و اهل قزوین، در فستیوال های موسیقی با وی آشنا شده و ازدواج کرد و به گفته خودش ازدواج او با عقل و منطق پیش رفت و بعدها دوران عاشقی شروع شد.

شهرت با قطعه ماه و ماهی

حجت اشرف زاده مدتی قبل از انتشار آلبوم ماه و ماهی در سال ۱۳۹۴، قطعه ماه و ماهی را پخش کرد که با استقبال گسترده ای مواجه شد و به نوعی شهرت وی با این قطعه شروع شد و این آلبوم در صدر جدول فروش فروشگاه های معتبر موسیقی در کشور قرار گرفت. حجت اشرف زاده از خواننده های برتر ایرانی بوده و آلبوم های زیبایی از این هنرمند منتشر شده است و صدای گیرای وی با تلفیق ترانه های آرامش بخش، باعث غلیان احساسات لطیف هر آدمی می شود.

لیست آهنگ های پخش شده حجت اشرف زاده تا به حال

ماه بی تکرار من ، از یادها رفته ، دلم گریه میخواد ، آتشم باش ، چشم تو ، رفیق ، جان منی تو ، عاشق توام ، نگاه آخر ، بی خبر از تو ، عطر تو ، مه دخت ، ایران جان ، این روزها بدون تو ، عشق دلم ، شال – سفر نرو ، جست و جوی عشق ، وطنم ، عشق را پایان نیست ، پرسون پرسون ، نسیم فروردین ، دوستم داری ، کوچ ، برف آمد ، خاتون ، همین است زندگی ، فقط عشق ، شیدایی ، عقیق و …

و در آخر پیشنهاد میکنیم، از سایت خوبان موزیک میتوانید به بخش فول آلبوم حجت اشرف زاده تمامی آهنگها به صورت تکی کیفیت ۱۲۸ ۳۲۰ صوتی + پخش آنلاین و فایل زیپ یکجا دسترسی داشته باشید.