مواردی که شما را در رابطه خودخواه می کند!
مواردی که شما را در رابطه خودخواه می کند!

مواردی که نشان میدهد که شما خودخواهی در رابطه دارید نمکستان : همانطور که میدانید رابطه احساسی بین کسانی که یکدیگر را دوست دارند و میخواهند با هم زندگی مشترک داشته باشند، یک موضوع بسیار مهم است که به توجه و مراقبت زیادی نیاز دارد.  در واقع چیزی که باعث حفظ یک رابطه میشود تلاش […]

مواردی که نشان میدهد که شما خودخواهی در رابطه دارید

خودخواهی در رابطه : مواردی که شما را در رابطه خودخواه می کند

نمکستان : همانطور که میدانید رابطه احساسی بین کسانی که یکدیگر را دوست دارند و میخواهند با هم زندگی مشترک داشته باشند، یک موضوع بسیار مهم است که به توجه و مراقبت زیادی نیاز دارد.  در واقع چیزی که باعث حفظ یک رابطه میشود تلاش دو طرف برای نگهداری و محافظت از آن است.

این محافظت انجام نمیشود مگر با کار کردن دو طرف بر روی شخصیت خودشان، وگرنه اگر هر کسی در امتداد رابطه به دنبال منافع و خواسته های خود باشد، متاسفانه نتیجه ای جز بهم خوردن رابطه نخواهد داشت. ما در ادامه ی این مطلب برای شما چند عاملی که صد در صد نشان میدهد که شما همراه خودخواهی در رابطه هستید را ذکر کرده ایم . با ما همراه باشید :

نگرانی برای وقت خودتان

یادتان نرود که “همه چیز ” در رابطه مشترک است حتی وقتتان! وقتی فقط نگران این هستید که وقت خودتان چطور میگذرد و هیچ نگرانی و مشغولیتی در رابطه و گذراندن وقت و چگونه گذراندن وقت پارتنر نداشته باشید، مطمعن باشید چیزی جز خودخواهی در رابطه نصیبتان نخواهد شد. و همین خودخواهی در طولانی مدت میتواند به رابطه خاتمه دهد.

نگرانی برای نیازهای خودتان

نیاز ها شکل و صورت مختلفی دارند از نیازهای فیزیکی و جسمی گرفته تا روحی و معنوی همگی عواملی هستند که باید برای دو طرف رعایت شود. اگر یک طرف در رابطه فقط به خواسته ها و نیازهای خودش توجه کند، نتیجه ای جز دلخوری و سردی فرد مقابلش برایش به دست نخواهد آمد. برای افرادی که به صورت خودخواهانه ای تنها به دنبال خواسته های خود در رابطه هستند پیشنهاد میکنیم که تنها یک بار هم شده به نیازهای شخص مقابلشان توجه کنند، مشاهده خواهند کرد که این توجه چه تاثیر خوبی در روحیه شخص و در نتیجه کل رابطه خواهد داشت.

همچنین بخوانید:  ژورنال انواع مدل لباس عروس ایرانی پوشیده شیک و جدید

نگرانی برای احساسات خودتان

بله! احساسات شما مهمند و این اهمیت نیز خیلی هم زیاد است اما حواستان باشد که برای بیان احساساتتان از چه کلماتی استفاده میکنید. قرار نیست که بیان احساسات شما از زبان خودتان موجب رنجش طرف مقابلتان شود. و اینکه شاید بدترین کار در یک رابطه این باشد که شما از شخص همراهتان انتظار داشته باشید تمام احساسات شما را درک کند اما خودتان از درک احساسات شخص مقابل امتناع میکنید.

خودخواهی در رابطه : مواردی که شما را در رابطه خودخواه می کند

مواردی که شما را در رابطه خودخواه می کند

منبع : نمکستان