دستمزد میلیاردی محمدرضا گلزار برای برنامه برنده باش! شایعه یا واقعیت؟
دستمزد میلیاردی محمدرضا گلزار برای برنامه برنده باش! شایعه یا واقعیت؟

دستمزد میلیاردی محمدرضا گلزار برای برنامه برنده باش خبرگزاری مهر: مرتضی میرباقری معاون سیما درباره دستمزد مجریان تلویزیون توضیحاتی را ارایه کرد و گفت این دستمزد به نسبت ماموریت برنامه و مخاطب متفاوت هستند. مرتضی میرباقری معاون سیما درباره دستمزد مجریان تلویزیون و دلیل افزایش بی‌رویه این دستمزدها از طرف اسپانسرها اظهار کرد: تقریبا نوعی […]

دستمزد میلیاردی محمدرضا گلزار برای برنامه برنده باش

دستمزد میلیاردی محمدرضا گلزار

خبرگزاری مهر: مرتضی میرباقری معاون سیما درباره دستمزد مجریان تلویزیون توضیحاتی را ارایه کرد و گفت این دستمزد به نسبت ماموریت برنامه و مخاطب متفاوت هستند.

مرتضی میرباقری معاون سیما درباره دستمزد مجریان تلویزیون و دلیل افزایش بی‌رویه این دستمزدها از طرف اسپانسرها اظهار کرد: تقریبا نوعی معادله نسبت به پرداخت دستمزدها وجود دارد، مجریان ما نسبت به ماموریت برنامه‌ای که اجرا می‌کنند و مخاطبی که دارند دستمزدی دریافت می‌کنند و براین اساس هم معیار دستمزدها سنجیده می‌شود.

وی اضافه کرد: شما نمی‌توانید انتظار داشته باشید که برنامه‌ای که زیر ۱۰ درصد مخاطب دارد با برنامه‌ای که ۲۰ درصد و یا بیشتر از ۳۰ درصد مخاطب دارد در دستمزد و باقی مسایل همسان باشد.

معاون سیمای رسانه ملی در پاسخ به تفاوت قیمت دستمزدهای چهره‌هایی همچون محمدرضا گلزار، حمید گودرزی، رامبد جوان، مهران مدیری و باقی سلبریتی‌ها عنوان کرد: همه این سلبریتی‌ها چارچوبی برای دستمزد دارند و اینگونه نیست که پرداخت‌ها رها و بدون قاعده باشد. اگرچه این اسامی در دستمزد یکسان نیستند اما آنها هم براساس ضوابط و چارچوب دستمزد می‌گیرند.

دستمزد میلیاردی محمدرضا گلزار

میرباقری تصریح کرد: حتی اسپانسر هم با هماهنگی ما و براساس ضوابط پول پرداخت می‌کند و اگر اسپانسر برنامه‌اش موفق نباشد این دستمزدها را پرداخت نمی‌کند بنابراین آنها هم شاخص‌هایی دارند که با ما هماهنگ است.

معاون سیما در ادامه در واکنش به شایعه منتشرشده درباره دستمزد ۵۰ میلیون تومانی محمدرضا گلزار برای اجرای هر قسمت از برنامه تلویزیونی «برنده‌باش» تأکید کرد: آقای گلزار برنامه‌ای ۵۰ میلیون تومان نمی‌گیرد و آنچه که می‌گیرد براساس ضوابطی است که شبکه سه تعیین کرده است و برمبنای همین ضوابط با اسپانسر به توافق رسیده‌اند.

میرباقری درباره نقل قول منتشرشده از مسعود فراستی مبنی‌ بر دریافت چک سفید امضا برای حضور در برنامه تلویزیونی «هفت» هم ضمن تکذیب صدور این چک، درباره اظهارات فراستی گفت: اگر چنین مطلبی مطرح شده است نشان دهنده این است که ایشان به ما نهایت اعتماد را دارند و گرنه اینگونه نیست که رسانه ملی هر عددی را بتواند به‌عنوان دستمزد پرداخت کند. واقعیت این است که وضعیت مالی ما چندان مناسب نیست.