آموزش طرز تهیه چند نوع دیتاکس واتر ساده برای فصل گرم تابستان
آموزش طرز تهیه چند نوع دیتاکس واتر ساده برای فصل گرم تابستان

دستور تهیه دیتاکس واتر برای فصل گرم تابستان در خانه نمکستان : امروز در مورد نوشیدنی هایی که ویتامینه هستند، ترکیب نوشیدنی ها یا به اصطلاح آب های طعم دار مطلبی را به اشتراک می گذاریم. این نوشیدنی ها به دلیل نداشتن شکر و کالری پرطرفدار هستند. و یکی از بهترین خوراکی ها در تابستان […]

دستور تهیه دیتاکس واتر برای فصل گرم تابستان در خانه

دستور تهیه دیتاکس واتر برای فصل گرم تابستان در خانه

نمکستان : امروز در مورد نوشیدنی هایی که ویتامینه هستند، ترکیب نوشیدنی ها یا به اصطلاح آب های طعم دار مطلبی را به اشتراک می گذاریم. این نوشیدنی ها به دلیل نداشتن شکر و کالری پرطرفدار هستند. و یکی از بهترین خوراکی ها در تابستان که هم تشنگی را برطرف می کند و هم خاصیت دارد و هم چربی سوز است، دتاکس واتر یا آب طعم دار است.

برای تهیه دیتاکس واتر شما می توانید هر نوع میوه و سبزیجات مورد علاقه خود را به کمی آب اضافه کرده و نوش جان کنید. در اکثر ترکیبات خیار و لیمو ترش دیده می شود و دلیل آن هم طبع سرد خیار است که باعث رفع عطش و تشنگی می شود. و لیمو ترش هم چربی سوز بسیار قوی است و هم کم کالری که البته باعث نشاط و تقویت کننده سیستم ایمنی بدن هم هست.

دیتاکس واتر اول

اولین ترکیب آب طعم داری که معرفی می کنیم شامل:  آب هویج، آب لبو، آب گشنیز، لیمو ترش و زنجبیل هست. حتما با خودتان فکر مکینید چه ترکیب ناموزونی! مگه میشه؟ اصلا خوشمزه هست؟ باید بگویم بله کاملا خوشمزه است و فقط کافیست یکبار امتحانش کنید. تمام میوه ها و آب میوه هایی که رنگدانه های قوی دارند ضد بیماری ها هستند از جمله این بیمارها سرطان است. آن دسته از دوستانی که می خواهند از رژیم غذایی خودشان پیروی کنند، این را می توانند خیلی خوب با کنترل گروه خونی استفاده کنند.

دیتاکس واتر دوم

دومین دتاکس واتر شامل: خیار، لیمو ترش تازه، نعنا و زنجبیل به علاوه آب است. اگر همیشه دچار نفخ شکم هستید یکی از نوشیدنی هایی که در کنار آب به نفخ شما کمک می کند این ترکیب معجزه آساست.

دیتاکس واتر سوم

آخرین دیتاکس واتر ترکیب ساده ایی دارد شامل: گریپ فروت، خیار و آب : این ترکیب شاید به نظر بسیار ساده بیاید اما باعث افزایش متابولیسم و کاهش وزن می شود.

همچنین بخوانید:  آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه کوکوی بادمجان خوشمزه و مجلسی

دیتاکس واتر برای چربی سوزی ، دیتاکس واتر برای کاهش وزن

طرز تهیه دیتاکس واتر برای چربی سوزی، لاغری و کاهش وزن

منبع : نمکستان