چه کار کنیم موهایمان زود بلند شود؟
چه کار کنیم موهایمان زود بلند شود؟

چه کار کنیم موهایمان زود بلند شود؟ نمکستان : تقریبا میتوان گفت که داشتن موهایی سالم و بلند و پر پشت جزو آرزوهای هر کسی میتواند باشد. اما گاهی اوقات امکان چنین موهایی برای همه فراهم نیست و موها پس از مدتی بلند شدن، خشک شده و یا رشدشان متوقف میشود. ما در این مطلب […]

چه کار کنیم موهایمان زود بلند شود؟

رشد سریع مو : چه کار کنیم موهایمان زود بلند شود؟

نمکستان : تقریبا میتوان گفت که داشتن موهایی سالم و بلند و پر پشت جزو آرزوهای هر کسی میتواند باشد. اما گاهی اوقات امکان چنین موهایی برای همه فراهم نیست و موها پس از مدتی بلند شدن، خشک شده و یا رشدشان متوقف میشود. ما در این مطلب برای شما راه هایی را که با استفاده از آن ها میتوانید موهایی بلند و سالم داشته باشید، آماده کرده ایم. برای آشنایی با این موارد با ما همراه باشید :

موهایتان را از پایین شانه کنید.

شانه کردن مو از بالا به ریشه ها فشار آورده و ریشه را سست میکند. جدای اینکه شانه کردن مو از بالا باعث میشود ساقه های مو بهم گره بخورد و موها شسکته شود و همین مسائل کنار هم مانع رشد مو خواهد شد.

هر ماه یک سانت کوتاهی !

بله اگر شما هر ماه موهایتان را یک سانت کوتاه کنید، این کار باعث قوی تر شدن ساقه مو شده و در نتیجه مو بیشتر رشد میکند.

روغن نارگیل برای ساقه ها!

چرب کردن ساقه های مو از موخوره گرفتن آن ها جلوگیری میکند. بنابراین سعی کنید با مقدار خیلی کمی روغن نارگیل و یا روغن زیتون لبه های موهای خود را چرب نگه دارید.

ماساژ پوست سر!

ماساژ دادن سر و پوست سر باعث میشود خون در زیر پوست سر جریان پیدا کند. طبیعی است که هر چقدر خون بیشتر زیر ریشه های مو جریان پیدا کند، مواد مغذی بیشتری به مو میرسد. در نتیجه موها بهتر رشد میکند و موهای سالم تری خواهید داشت.  دقیقا مانند درختی که هر چقدر کود بیشتری به آن برسد، آن درخت بیشتر رشد میکند.

حرارت بالا اصلا برای مو خوب نیست!

حرارت زیاد باعث خشکی بیش از حد موها میوشد. همانطور که میدانید خشکی زیاد موها را شکننده میکند و همین موضوع از رشد موها جلوگیری میکند.

همچنین بخوانید:  آپاندیس چیست؟ علائم آپاندیسیت و پارگی آپاندیس

رشد سریع مو : چه کار کنیم موهایمان زود بلند شود؟

چه کار کنیم موهایمان زود بلند شود؟

منبع : نمکستان