سبک کژوال در دکوراسیون خانه چه ویژگی هایی دارد؟
سبک کژوال در دکوراسیون خانه چه ویژگی هایی دارد؟

ویژگی های سبک کژوال در دکوراسیون خانه نمکستان : حتما شما هم نام دکوراسیون کژوال را شنیده اید. بر عکس بقیه دکوراسیون ها که معمولا چیدمان و سلیقه ی خاص خودشان را دارند، این استایل هزینه ی خاصی ندارد و ساده، کم خرج و راحت بودن این دکوراسیون از ویژگی های بارز آن است. اگر […]

ویژگی های سبک کژوال در دکوراسیون خانه

سبک کژوال در دکوراسیون خانه چه ویژگی هایی دارد؟

نمکستان : حتما شما هم نام دکوراسیون کژوال را شنیده اید. بر عکس بقیه دکوراسیون ها که معمولا چیدمان و سلیقه ی خاص خودشان را دارند، این استایل هزینه ی خاصی ندارد و ساده، کم خرج و راحت بودن این دکوراسیون از ویژگی های بارز آن است. اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که سبک زندگی راحت و آرامش بخش سلیقه ی شماست، پس سبک دکوراسیون کژوال بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

در سبک کژوال شما بیشتر رنگ های خنثی مثل خاکستری، بژ یا سفید را مشاهده مینمایید. در این دکوراسیون رنگ های پاستلی که باعث القای آرامش در فضاست و همچنین رنگ هایی مانند زیتونی، آبی اقیانوسی، سبز، شرابی یا آلبالویی که هیجان انگیز هستند نیز جایگاه خاص خودشان را دارند. اکثر متریالی که در این فضا استفاده میشوند باید مات و طبیعی باشند. به عنوان مثال متریالی مانند کتان و پنبه یک جایگاه خاص و ویژه در این نوع سبک ها و دکوراسیون ها دارند.

معمولا میزهای جلو مبلی در این سبک بسیار بزرگ هستند، یعنی شما میتوانید وسایل زیادی را بر روی این میز قرار دهید که همین امر سبب ایجاد حس صمیمیت خواهد شد. برای وسایل خانه شما میتوانید از متریال های فلزی، چوبی و پلاستیکی نیز استفاده کنید که این متریال ها کاملا با این سبک سازگار خواهند بود. این سبک، سبک آسانیست بنابراین لبه های تیز و گوشه های شارپ جایگاهی در این سبک ندارند.

بشقاب های سرامیکی، وسایل فلزی قدیمی و چوبی بخش جذاب هر دکوراسیون کژوال است. در این سبک شما تعداد زیادی بالش و کوسن نرم بر روی کاناپه ها و تخت خواب مشاهده میکنید که معمولا حنسشان کتان و از الیاف طبیعیست. پرده ها معمولا در این سبک بسیار ساده و سبک میباشند.

سبک کژوال در دکوراسیون خانه چه ویژگی هایی دارد؟

سبک کژوال در دکوراسیون خانه چه ویژگی هایی دارد؟

منبع : نمکستان