قسمت هایی از بدن که سن شما را لو می دهند!
قسمت هایی از بدن که سن شما را لو می دهند!

قسمت هایی از بدن که سن شما را لو می دهند! نمکستان : همیشه قسمت هایی از بدن هستند که سن واقعی آدم ها را لو میدهند. در واقع این قسمت ها بیش تر از بقیه قسمت های بدن تحت تاثیر زمان و گذر آن قرار میگیرند. در واقع این قسمت ها به دلیل ژنتیک، […]

قسمت هایی از بدن که سن شما را لو می دهند!

سن واقعی آدم ها : قسمت هایی از بدن که سن شما را لو می دهند!

نمکستان : همیشه قسمت هایی از بدن هستند که سن واقعی آدم ها را لو میدهند. در واقع این قسمت ها بیش تر از بقیه قسمت های بدن تحت تاثیر زمان و گذر آن قرار میگیرند. در واقع این قسمت ها به دلیل ژنتیک، هورمون‌ها و آسیب‌هایی که نور خورشید وارد کرده آسیب بیشتری دیده اند. ما در ادامه ی این مطلب در بخش سلامت و زیبایی پوست و مو نمکستان، برای شما این قسمت ها را نام میبریم. با ما همراه باشید :

چشم ها :

پوست اطراف چشم بسیار ظریف و نازک است بنابراین بر اثر عادات مختلف مانند خندیدن، اخم کردن و … خیلی سریع از حالت صاف بودن خارج میشود. برای دور چشم کرم ضد آفتاب وجود ندارد اما عینک های آفتابی میتوانند بسیار موثر باشند.

دست ها :

در طی سال ها تغییرات هورمونی باعث میشود که خاصیت انعطاف پذیری پذیری پوست دست از بین برود. همچنین از ان جایی که دست ها همیشه در معرض نور خورشید قرار دارند احتمال آسیب پذیری پوست آن ها بیشتر است. تغییراتی که ایجاد میشود مانند چروک شدن پوست دست ها، و برجسته شدن رگ ها و .. میباشد.

پیشانی :

معمولا پیشانی اولین گزینه در صورت است که تحت تاثیر احساسات مختلف قرار میگیرد. بنابراین پیشانی همیشه شروع به چروک شدن میکند. استفاده از محصولاتی که حاوی رتینول هستند، تولید کلاژن را افزایش می‌دهند بنابراین پوست مرده را از بین برده و چین و چروک را کاهش میدهند.

موها:

بر اثر این موضوع که بدن دیگر رنگدانه تولید نمیکند، خیلی از آدم ها اولین موهای سفید خود را میبینند که این امر نشان دهنده ی بالا رفتن سن میباشد. این موهای خاکستری، نازک‌تر از تار موهای رنگ‌دار هستند اما ضخیم‌تر احساس می‌شوند زیرا پوست سر، چربی کمتری تولید می‌کند و سبب خشکی موها می‌شود. معمولا برای از بین رفتن این موضوع از رنگ مو استفاده میکنند.

همچنین بخوانید:  راه کارهای ساده برای مقابله با حساسیت های فصلی در منزل

سن واقعی آدم ها : قسمت هایی از بدن که سن شما را لو می دهند!

قسمت هایی از بدن که سن واقعی آدم ها را لو می دهند!

منبع : نمکستان