موهایتان را بدون نیاز به اتو و سشوار صاف کنید!
موهایتان را بدون نیاز به اتو و سشوار صاف کنید!

روش های صاف کردن مو در خانه بدون نیاز به اتوی مو نمکستان : صاف شدن و صاف ماندن دغدغه خیلی از خانم ها و یا در برخی مواقع آقایان است. همانطور که میدانید استفاده از اتوی مو و باد سشوار به تعداد دفعات زیاد باعث سوختن و از بین رفتن موها میشود. ما در […]

روش های صاف کردن مو در خانه بدون نیاز به اتوی مو

موهایتان را بدون نیاز به اتو صاف کنید!

نمکستان : صاف شدن و صاف ماندن دغدغه خیلی از خانم ها و یا در برخی مواقع آقایان است. همانطور که میدانید استفاده از اتوی مو و باد سشوار به تعداد دفعات زیاد باعث سوختن و از بین رفتن موها میشود. ما در ادامه ی این مطلب برای شما مطالبی را جمع آوری کرده ایم که به کمک این مطالب شما میتوانید موهایی صاف و سالم داشته باشید. با ما همراه باشید :

استفاده از ترکیب جو دو سر و آلوئه ورا برای موهایتان حکم یک نرم کننده و صافی طبیعی را دارد. کافیست ژل داخل یک برگ آلوئه ورا و دو قاشق غذاخوری یا ۳۰ گرم از جو دو سر آسیاب شده با یکدیگر ترکیب کنید. این ترکیب را روی موهایتان بمالید و ماساژ دهید و بعد از ۲۰ دقیقه آبکشی نمایید. جو دوسر دوست و رفیق همیشگی موهای شماست چرا که سرشار از مواد مغذی بوده و همچنین ژل آلوئه ورا نیز به دلیل دارا بودن خواص بیشمارش یک نوع نرم کننده قوی محصوب خواهد شد.

همچنین شما میتوانید از ترکیب آرد برنج و تخم مرغ نیز برای صاف کردن موهای خود استفاده نمایید. مواد مغذی موجود در این دو ماده ی غذایی برای صاف کردن مو، پاک کردن چربی اضافه سر، از بین بردن وز شدن مو و جلوگیری از شکنندگی آن بسیار مفید خواهد بود. کافیست ترکیب یک عدد سفیده تخم مرغ و ۴۵ گرم آرد برنج را مانند ماسک روی موهای خود بمالید و سپس شست و شو دهید.

آب سرد بهترین گزینه برای شست و شوی موهای شما هست. اگر تحمل استفاده از آب سرد را ندارید پیشنهاد میکنیم از آب ولرم برای شستن موهایتان استفاده کنید. چرا که آب گرم موهایتان را وز و آسیب پذیر خواهد کرد.

موهایتان را بدون نیاز به اتو صاف کنید!

موهایتان را بدون نیاز به اتو صاف کنید!

منبع : نمکستان