عکس های جدید پولاد کیمیایی و انتقاد وی از شرایط فعلی سینمای ایران
عکس های جدید پولاد کیمیایی و انتقاد وی از شرایط فعلی سینمای ایران

عکس های جدید پولاد کیمیایی و انتقاد از شرایط فعلی سینمای ایران نمکستان: پولاد کیمیایی بازیگر سینما تلویزیون در ۲۳ تیر سال ۱۳۵۹ در تهران متولد شد. وی فرزند مسعود کیمیایی، کارگردان و گیتی پاشایی، خواننده ایرانی فعالیت در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۷۶ آغاز کرد. فیلم سینمایی  سرب به کارگردانی پدرش مسعود کیمیایی اولین تجربه بازیگری اش […]

عکس های جدید پولاد کیمیایی و انتقاد از شرایط فعلی سینمای ایران

پولاد کیمیایی

نمکستان: پولاد کیمیایی بازیگر سینما تلویزیون در ۲۳ تیر سال ۱۳۵۹ در تهران متولد شد. وی فرزند مسعود کیمیایی، کارگردان و گیتی پاشایی، خواننده ایرانی فعالیت در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۷۶ آغاز کرد. فیلم سینمایی  سرب به کارگردانی پدرش مسعود کیمیایی اولین تجربه بازیگری اش بود. پولاد کیمیایی برای اولین بار با بازی در  سریال مرگ تدریجی یک رویا به کارگردانی فریدون جیرانی از قاب تلویزیون دیده شد. وی در این سریال کنار نقش آرش مشرقی را در کنار بازیگرانی همچون ستاره اسکندری و سامیه لک بازی کرد. پولاد کیمیایی در سال ۹۷ اولین فیلم سینمایی خود را ساخت وی با فیلم معکوس در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

انتقاد پولاد کیمیایی از شرایط فعلی سینمای ایران :

یا فیلم های غرغروی سیاه نمای جشنواره پسند می بینیم یا خوشی های دروغینی که در جامعه نیست. ‎پولاد کیمیایی که این روزها در حال تمرین یک نمایش است، ضمن اشاره به این مسئله که مدتهاست طالب حضور در تئاتر است اما این فرصت تا به حال برایش پیش نیامده، به انتقاد از فضای امروز سینمای ایران پرداخت.

او به ایسنا گفت: اگر بخواهم دروغ نگویم از سینما دلزده هستم. چون چیزی به نام ارزش سینمایی باقی نمانده. فیلمها فقط گیشه شده اند و گیشه شان خیلی هم ارزان است! می خواهند مخاطب را به هر قیمتی بخندانند. یا سینمای غرغروی سیاه نمای جشنواره پسند می بینیم یا خوشی های دروغینی که در جامعه نیست. یک زمان بزرگترهایی در سینما وجود داشتند اما الان خیلی چیزها از بین رفته. نمی خواهم بگویم در تئاتر نیست، یا در جامعه نیست. امروز دیگر دغدغه ای که بیست سال پیش برای سینما داشتم را ندارم. حتی فکر می کنم شاید اگر راه دیگری می رفتم بد نبود. امیدوارم تئاتر، کمی قلقلکم بدهد و از آن لذت ببرم.

همچنین بخوانید:  عکس های جدید سیما خضرآبادی بازیگر سریال وضعیت سفید

عکس های پولاد کیمیایی

عکس های پولاد کیمیایی

جدیدترین عکس پولاد کیمیایی

عکس های جدید پولاد کیمیایی و انتقاد از شرایط فعلی سینمای ایران

منبع : نمکستان