عکس های جدید و جالب از گریم هوتن شکیبا در سریال فوق لیسانسه ها
عکس های جدید و جالب از گریم هوتن شکیبا در سریال فوق لیسانسه ها

عکس گریم هوتن شکیبا در سریال فوق لیسانسه ها نمکستان : سریال فوق لیسانسه ها به کارگردانی سروش صحت روز پنجشنبه ۲۹ فروردین ماه در دانشگاه خوارزمی کلید خورد. این سریال سومین سریال لیسانسه هاست و مخاطبان زیادی در انتظار سری جدید این سریال بودند. پیش تولید ساخت این سریال در اسفند ۹۷ آغاز شد و پس […]

عکس گریم هوتن شکیبا در سریال فوق لیسانسه ها

گریم هوتن شکیبا

نمکستان : سریال فوق لیسانسه ها به کارگردانی سروش صحت روز پنجشنبه ۲۹ فروردین ماه در دانشگاه خوارزمی کلید خورد. این سریال سومین سریال لیسانسه هاست و مخاطبان زیادی در انتظار سری جدید این سریال بودند. پیش تولید ساخت این سریال در اسفند ۹۷ آغاز شد و پس از ساخت و ساز لوکیشن اصلی سریال فوق لیسانسه ها با بازی درخشان هوتن شکیبا در ۲۹ فروردین کلید خورد. ناگفته نماند هوتن شکیبا در جشنواره فیلم فجر ۹۷ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای بازی در فیلم سینمایی ” شبی که ماه کامل شد ” دریافت نمود.

رضا جودی تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی فوق لیسانسه ها گفت : هوتن شکیبا اولین بازیگر این مجموعه است که جلوی دوربین رفت و ما ضبط کار را از قسمت اول سریال و با صحنه هوتن شکیبا که در امتحانات داخلی مقطع فوق لیسانس سر جلسه حاضر شده است، شروع کردیم.  لوکیشن جدید این کار نیز در خانه‌ای در منطقه ژاندارمری است و علاوه بر حضور تمامی بازیگران فصل گذشته، چندین بازیگر دیگر نیز به این کار افزوده می‌شوند که هنوز حضورشان نهایی نشده است.

سریال فوق لیسانسه ها از شبکه سه سیما پخش خواهد شد . بازیگرانی همچون هوتن شکیبا، امیر کاظمی، امیرحسین رستمی، عرفان برزین، بهنام تشکر، بیژن بنفشه‌ خواه، مهران رجبی، متین ستوده، رویا میرعلمی، کاظم سیاحی، عزت‌الله مهرآوران و آتنه فقیه نصیری از نقش آفرینان این سریال هستند.

هوتن شکیبا

هوتن شکیبا بازیگر سریال فوق لیسانسه ها

هوتن شکیبا

عکس جدید هوتن شکیبا

جدیدترین عکس هوتن شکیبا

گریم هوتن شکیبا در سریال فوق لیسانسه ها + عکس های جدید هوتن شکیبا

منبع : نمکستان