چه غذاهایی احساس سیری در بدن ایجاد میکنند؟
چه غذاهایی احساس سیری در بدن ایجاد میکنند؟

چه غذاهایی احساس سیری در بدن ایجاد میکنند؟ نمکستان : حتما برای شما هم پیش آمده که هر چقدر غذا میخورید حس سیری پیدا نمیکنید. مشکل از این است که شما غذای مناسبی را نمیخورید تا حس سیری و پر بودن معده را در شما ایجاد کند. ما در ادامه ی این مطلب به شما […]

چه غذاهایی احساس سیری در بدن ایجاد میکنند؟

غذاهای سیر کننده : چه غذا و خوراکی احساس سیری در بدن ایجاد میکند؟

نمکستان : حتما برای شما هم پیش آمده که هر چقدر غذا میخورید حس سیری پیدا نمیکنید. مشکل از این است که شما غذای مناسبی را نمیخورید تا حس سیری و پر بودن معده را در شما ایجاد کند. ما در ادامه ی این مطلب به شما آموزش میدهیم که غذاهای سیر کننده چه غذاهایی هستند. لطفا با ما همراه باشید :

سیب :

در بین خوراکی های سیر کننده، سیب همیشه اولین نقش را دارد. فیبر و آب موجود در سیب یک حس سیری شدید در معده تان ایجاد میکند. کافیست قبل غذایتان یک سیب بخورید. دیگر نگران پرخوری و درخواست بیجای معده خود برای غذا نباشید.

خیارشور :

نه فقط خیار شور بلکه تمام مواد غذایی تخمیر شده دارای اسید های چرب با زنجیره ی کوتاه هستند که حس سیری در معده ایجاد میکنند. غذاهای تخمیر شده پروبیوتیک را تقویت میکنند. تحقیقات نشان داده است که پروبیوتیک باعث لاغری و کاهش وزن میشود.

تخم مرغ :

معمولا اشخاصی که در ابتدای صبح، صبحانه خودشان را با مواد پروتئینی شروع میکنند به نسبت افراد دیگر تا وعده ی نهار احساس سیری کمتری را حس میکنند. تخم مرغ سرشار از پروتئین است و باعث ایجاد احساس سیری زیادی میشود. این ماده برای کاهش وزن معجزه میکند.

شکلات تلخ :

میل به شیرینی جات هیچ گاه در افراد از بین نمیرود. اما شیرینی که احساس سیری در بدن ایجاد کند، تقریبا میتوان گفت که وجود ندارد. ما به شما پیشنهاد میکنیم که هر گاه هوس شیرینی کرده اید به سراغ شکلات تلخ بروید چرا که این خوراکی نه تنها هوس شیرینی شما را میگیرد بلکه باعث احساس سیری در طولانی مدت میشود.

آب :

کم انرژی بودن، کاهش عملکرد شناختی، و بد شدن خلق و خو همه علائم گرسنگی است. اما جالب اینجاست که بدن انسان وقتی دچار کم آبی نیز میشود همین علائم را از خودش نشان میدهد. بنابراین از این به بعد وقتی گرسنه شدید اول آب بنوشید.

همچنین بخوانید:  دستور طرز تهیه ماهی بخارپز مخصوص با طعمی فوق العاده خوشمزه

غذاهای سیر کننده : چه غذا و خوراکی احساس سیری در بدن ایجاد میکند؟

چه غذاهایی احساس سیری در بدن ایجاد میکنند؟

منبع : نمکستان