آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه فینگر فود فلفل با ذرت
آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه فینگر فود فلفل با ذرت
آموزش مرحله به مرحله فینگر فود فلفل با ذرت را در نمکستان بخوانید. فینگر فود فلفل با ذرت خیلی زود آماده میشود و لازم نیست برای تهیه آن وقت خود را ساعتها در آشپزخانه بگذرانید.

نمکستان :  فینگر فودها که به معنای غذای انگشتی یا غذای لقمه ای و لقمه های کوچک هستند از تنوع بسیاری برخوردار هستند و طرفداران پرو پاقرصی هم دارند. امروزه بسیار متداول شده که در مهمانی های شام رسمی و یا جشنهای عروسی از انواع و اقسام فینگر فودها برای پذیرائی استفاده شود. یکی از این فینگرفودها از نوع فلفل و ذرت می باشد که طعم بی نظیری دارد و می تواند به عنوان گزینه مناسبی برای استفاده در مهمانیهای خانوادگی شما باشند.

شکل زیبا و مزه خاصش، سفره غذای شما را منحصر به فرد میکند. فینگر فود فلفل با ذرت خیلی زود آماده میشود و لازم نیست برای تهیه آن وقت خود را ساعتها در آشپزخانه بگذرانید. ضمن اینکه روش طبخ آن نیز بسیار آسان است.

مواد لازم برای تهیه فینگر فود فلفل با ذرت :

آرد ذرت  ۱/۴ پیمانه
فلفل هالوپینوی بزرگ ۱۲ عدد
پنیر چدار رنده شده ۱ پیمانه
بیکن بوقلمون ۶ عدد
ذرت ۱ پیمانه
تخم مرغ ۱ عدد
ماست چکیده ۱/۲ پیمانه
پودر سیر ۱ قاشق چایخوری
پودر پیاز ۱/۲ قاشق چایخوری
روغن زیتون ۱ قاشق غذاخوری
نمک و فلفل به میزان لازم

طرز تهیه فینگر فود فلفل با ذرت

آموزش طرز تهیه فینگر فود فلفل با ذرت :

اول از همه بروید سراغ فرتان و آن را در ۲۰۰ درجه سانتیگراد تنظیم کنید و بگذارید گرم بشود. روی سینی فرتان نیز فویل آلومینیومی بگذارید و  رویش را با روغن کمی چرب کنید.

مرحله اول: یک عدد تخم مرغ را در یک ظرف میشکنیم و ماست چکیده، نمک و فلفل، روغن زیتون، پودر سیر و پودر پیاز را به آن اضافه میکنیم و با یکدیگر خوب مخلوط میکنیم. بعد از آن هم به ترتیب آرد ذرت، پنیر چدار و ذرت را اضافه کرده و همه مواد را مجددا با هم ترکیب میکنیم و هم میزنیم تا به خورد هم بروند.

مرحله دوم: فلفل هالوپینو را از طول برش میدهیم و تخمهای آن را نیز به طور کامل با قاشق درمیاوریم.

همچنین بخوانید:  دستور طرز تهیه قابلی پلو افغانی (کابلی پلو) با طعمی فوق العاده خوشمزه

مرحله سوم: داخل فلفلهای هالوپینو را با موادی که قبلا تهیه کرده بودیم پر میکنیم. دقت کنید که داخل فلفل را زیاد پر نکنیم.

فینگر فود فلفل با ذرت

مرحله چهارم: بیکن های بوقلمون را که قبلا در مقدار کمی روغن سرخشان کردیم را به صورت طولی برش میزینم و نصف آن را دور فلفل هالوپینو میپیچیم. در اینجا هم باید توجه داشته باشید که بیکن آنقدر دراز نباشد که قسمت انتهائیش زیر فلفل هالوپینو برود.

مرحله پنجم: فلفلهای شکم پر را که با بیکن پیچیده شده را در فری که از قبل گرم کرده ایم به مدت ۲۰ دقیقه میگذاریم. بعد از مدت زمان تعیین شده برای ۳ تا ۴ دقیقه گریل را روشن میکنیم تا روی فلفلها حالت طلائی و برشته را پیدا کند. فقط در این مرحله باید حواستان را حسابی جمع کنید تا فلفل هایتان نسوزد.

فینگر فود فلفل و ذرت شما بدین ترتیب آماده می شود. ترکیب پنیر و فلفل و ذرت در کنار هم عطر دل انگیز پودر سیر و پودر پیاز و روغن زیتون و بوی خود فلفل ها آنقدر هیجان انگیز است که هر اشتهائی را تحریک می کند. شکل زیبای فلفل شکم پر نیز بسیار مورد پسند همه به ویژه کودکان می باشد. برای کودکان بد غذا نیز میتواند شکل این غذا مورد توجه قرار گیرد.