با این راه کارها در خواب لاغر شوید!
با این راه کارها در خواب لاغر شوید!

راه و روش های لاغری در خواب نمکستان : تحقیقات اخیر نشان میدهد که زنانی که خواب خوب و به اندازه دارند سالم تر و لاغرتر از زنانی هستند که خواب بدی دارند. همیشه یادتان باشد که خواب کم باعث چاقی میشود چرا که وقتی نظم خواب شما بهم میریزد بدن شما هورمون گرلین ترشح […]

راه و روش های لاغری در خواب

لاغری در خواب : با این راه کارها در خواب لاغر شوید!

نمکستان : تحقیقات اخیر نشان میدهد که زنانی که خواب خوب و به اندازه دارند سالم تر و لاغرتر از زنانی هستند که خواب بدی دارند. همیشه یادتان باشد که خواب کم باعث چاقی میشود چرا که وقتی نظم خواب شما بهم میریزد بدن شما هورمون گرلین ترشح میکند که در نتیجه ی آن اشتهای شخص بیشتر شده و بیشتر میخورد و چاق میشود. همچنین نداشتن یک خواب کافی و آرام می‌تواند سطح هورمون لپتین را در بدن کاهش دهد.

ابن هورمون، هورمون سیری در بدن است. که در نتیجه ی کم شدن این هورمون در بدنتان اشتهای شما بیشتر خواهد شد. ما در ادامه ی این مطلب به شما چند نکته که با استفاده از آن در خواب هم میتوانید لاغر شوید را ارائه خواهیم داد. با ما همراه باشید :

۶.۵ تا ۸.۵ ساعت خواب مناسب در طول شبانه روز نیاز بدن شماست :

اگر در این محدوده خواب کافی داشته باشید بدن شما هورمون سیری را به اندازه در بدنتان تولید میکند، در نتیجه ی آن شما چاق نخواهید شد.

ساعت مشخص خواب داشته باشید :

خوابیدن در یک زمان معین شده باعث میشود که بدنتان به این روال عادت کرده و باعث کاهش وزن میشود.

در اتاق تقریبا خنک بخوابید :

دانشمندان اعلام کردند که خوابیدن در اتاق تقریبا خنک باعث چربی سوزی شده و کم کم کاهش وزن را بدنبال خواهد داشت.

اتاق باید تاریک باشد :

کسانی که در اتاق تاریک میخوابند نسبت به دیگر افراد کمتر دچار چاقی میشوند و لاغری در خواب را تجربه میکنند.

تمامی وسایل هوشمند را از خود دور کنید :

نزدیک بودن وسایل هوشمند همانطور که همه میدانیم فرصت یک خواب آرام را میگیرد. همچنین نور حاصل از این دستگاه‌های هوشمند می‌تواند سطح ملاتونین را تحت تاثیر قرار دهد که در نتیجه ی آن افزیش وزن وجود دارد. بنابراین سعی کنید این دسته از وسایل را از خود در نگه دارید.

همچنین بخوانید:  کت و شلوار رسمی مردانه

لاغری در خواب : با این راه کارها در خواب لاغر شوید!

با این راه کارها در خواب لاغر شوید!

منبع : نمکستان