روش های جدید و خانگی از بین بردن چربی و لاغری ساق پا
روش های جدید و خانگی از بین بردن چربی و لاغری ساق پا

چطور ساق پای لاغر داشته باشیم؟ نمکستان : چاق لاغر، تپل، تو پر همه اسم هایی هستند که تنها و فقط اسم هستند. واقعیت راجع به هر انسانی این است که هر کسی هر طور که دوست دارد، زیباست. یکی چاقی اش را دوست دارد و یکی لاغری اش را، یکی ورزش زیاد و تناسب […]

چطور ساق پای لاغر داشته باشیم؟

چطور ساق پای لاغر داشته باشیم؟ روش های جدید از بین بردن چربی ساق پا

نمکستان : چاق لاغر، تپل، تو پر همه اسم هایی هستند که تنها و فقط اسم هستند. واقعیت راجع به هر انسانی این است که هر کسی هر طور که دوست دارد، زیباست. یکی چاقی اش را دوست دارد و یکی لاغری اش را، یکی ورزش زیاد و تناسب اندام را میپسندد و یکی به پیاده روی روزانه تا محل کارش اکتفا میکند. پس زیبایی چیزی نیست که با خط کش ها بشود آن را اندازه گیری کرد. اما برسیم به تیتر مطلب امروزمان!

خیلی از افراد هستند که دوست دارند ساق پایی لاغر تر و کشیده تر داشته باشند و ما با توجه به خواسته ی خیلی از افراد چند ترفند و راه حل ساده برای داشنن ساق پاهایی کشیده و باریک را برای شما آماده کرده ایم. با ما همراه باشید تا با هم ببینیم این راه حل ها چیست و چگونه کاربرد دارند!

ورزش! بله شاید برای شما یک کلمه ی کلیشه ای باشد که همه بگویند ما که میدانیم ورزش برای تناسب بسیار مهم است. اما ما میخواهیم بگوییم که شما با انجام دادن ورزش هایی مانند اسپینینگ و ایروبیک با استپ میتوانید بر روی ساق پاهایتان کار کنید و جریان خون را در آن ها به راه بیندازید. همین مورد میتواند پاهایی کشیده و زیبا برای شما به وجود بیاورد.

مورد بعدی که میتوان برای داشن پاهایی زیبا و کشیده و به آن اشاره کرد، حمام آب سرد است. حمام آب سرد و  یا دوش گرفتن با آب سرد در آخر حمامتان باعث میشود خون در رگ هایتان به جریان افتد و کم کم پف پاهایتان بخوابد. اگر نمیتوانید دوش آب سرد بگیرید. میتوانید با یخ پاهایتان را ماساژ دهید.

جدیدا بعضی از جوراب های نا مرئی و زل های چسبان وجود دارد که با چوشیدن و یا مالیدن ان ها با ساق پایتان، ساق پایتان جمع شده و سفت و کشیده به نظر می آید. اگر هیچ کدام از راه کار های ذکر شده به دردتان خورد، میتوانید از کانتور و گریم کردن پاهایتان استفاده نمایید.

همچنین بخوانید:  مدل بافت و پلیور زنانه

شما میتوانید از ترفند کانتور کردن برای نواحی گردن، ترقوه و پاهایتان استفاده کنید. سعی کنید با یک اسپری بدن تیره قسمت دو طرف پاهایتان را سایه بیندازید و آن را تیره کنید. وسط پا باید روشن بماند تا خطای دید ایجاد کرده و پاهایتان را لاغر نشان دهد. با استفاده از این اسپری بدن ها جدای پاهایی کشیده، شما شاهد یک پوست صاف و یک دست در قسمت پاهایتان خواهید بود.

چطور ساق پای لاغر داشته باشیم؟ روش های جدید از بین بردن چربی ساق پا

روش های جدید و خانگی از بین بردن چربی و لاغری ساق پا

منبع : نمکستان