این لباس ها هیچ گاه از مد نمی افتد!
این لباس ها هیچ گاه از مد نمی افتد!

این لباس ها هیچ گاه از مد نمی افتد! نمکستان : در بین همه ی آدم ها یک سری از افراد هستند که هیچ گاه بر طبق مد پیش نمیروند و طبق لباس و استایل خاص خودشان رفتار میکنند. در واقع هر استایلی که از مد پیروی نمیکند میتواند پیرو سادگی باشد. گاهی اوقات هم […]

این لباس ها هیچ گاه از مد نمی افتد!

مدل لباس مردانه و پسرانه شیک و زیبا : این لباس ها هیچ گاه از مد نمی افتد!

نمکستان : در بین همه ی آدم ها یک سری از افراد هستند که هیچ گاه بر طبق مد پیش نمیروند و طبق لباس و استایل خاص خودشان رفتار میکنند. در واقع هر استایلی که از مد پیروی نمیکند میتواند پیرو سادگی باشد. گاهی اوقات هم پیش می آید که سادگی مد سال در دنیا خواهد شد. با ما همراه باشید تا با هم بررسی کنیم که چه لباس هایی از مد نمی افتند :

یکی از گزینه هایی که هرگز برای یک استایل شیک از مد نمی افتد، تیشرت سفید و شلوار جین است. این گزینه از قدیم تا کنون جزو استایل های پر طرفدار بوده و میتوان گفت که تقریبا هر شخصی یک تی شرت سفید و یک شلوار جین در کمد لباس خود دارد.

مورد بعدی که طی زمان هیچ گاه از مد نیفتاده بلیزر با تیشرت راه راه می باشد. به راحتی میتوانیم بگوییم که این گزینه جزو گزینه هایی از لباس هاست که برای هر فصل و برای هر استایلی مناسب میباشد. شما در هر فصلی میتواند بلیزر های مختلف در رنگ های متفاوت را با یک تی شرت راه راه ست کنید و خیلی راحت از این استایل لذت ببرید.

استایا بعدی که میخواهیم راجع به آن صحبت کنیم، مختص فصل های سرد و زمستان است و برای فصول گرم اصلا مناسب نیست. بله! منظورمان دقیقا یک بلوز یقه اسک با یک کت شش دکمه میباشد. فقط باید حواستان حتما به رنگ یقه اسکی تان باش.

خب میرسیم به محبوب ترین تیپ در کشورمان، یعنی همان بلوز مردانه پارچه ای با شلوار پارچه ای. با توجه به گزینه هایی که برای این استایل انتخاب میکنید، این استایل هم میتواند در تابستان و هم در زمستان استفاده شود.

مدل لباس مردانه و پسرانه شیک و زیبا : این لباس ها هیچ گاه از مد نمی افتد!

این لباس ها هیچ گاه از مد نمی افتد!

منبع : نمکستان