آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه ماسک زغال خانگی + ماسک سیاه صورت
آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه ماسک زغال خانگی + ماسک سیاه صورت

طرز تهیه ماسک زغال خانگی و ماسک سیاه نمکستان : دانه های سر سیاه روی بینی و پوست یکی از رایج ترین مشکلاتی است که اکثر مردم با آن سر و کار دارند.  ماسک زغال یکی از محصولاتی بود که کارخانه رای برای پاکسازی پوست آن را روانه ی بازار کردند. این ماسک بر پایه […]

طرز تهیه ماسک زغال خانگی و ماسک سیاه

ماسک زغال خانگی ، ماسک زغال ، ماسک سیاه

نمکستان : دانه های سر سیاه روی بینی و پوست یکی از رایج ترین مشکلاتی است که اکثر مردم با آن سر و کار دارند.  ماسک زغال یکی از محصولاتی بود که کارخانه رای برای پاکسازی پوست آن را روانه ی بازار کردند. این ماسک بر پایه ی این که زغال فعال خاصیت پاکسازی و شفاف کنندگی پوست را دارد، این محصول را ارائه داده اند. اما خب همانطور که میدانید محصولات کارخانه ای تاریخ انقضا داشته و برای همان مدت محدود انقضای از مواد نگهدارنده استفاده میکنند.

ما در بخش سلامت و زیبایی پوست نمکستان به شما آموزش میدهیم که چگونه با کمترین هزینه ماسک زغال خانگی را آماده کنید. در واقع شما هر موقع با توجه به مقداری که نیاز دارید این ماسک را میتوانید آماده کنید. با ما همراه باشید :

ماسک زغال ، ماسک سیاه

برای تهیه ی این ماسک سیاه شما به زغال فعال (کربن اکتیو)، پودر ژلاتین و آب ولرم میباشد. ایتدا دو قاشق زغال فعال و ۴ قاشق پودر ژلاتین را با هم مخلوط کنید، حالا کم کم آب ولرم را ریخته و هم بزنید، آنقدر بریزید تا مواد به یک غلظت معمول برسد. یک برس پهن بردارید و مواد را به ضخامت نیم سانت روی پوستتان بمالید. ۲۰ دقیقه منتظر بمانید تا مواد کامل خشک شود. بعد از اینکه ماسک روی پوستتان کامل خشک شد، ماسک را بکنید مشاهده میکنید که ماسک به صورت کلی از روی پوستتان در می آید.

حالا میتوانید دانه های سر سیاه و کثیفی های پوستتان را روی ماسک برداشته شده مشاهده نمایید. بعد از اینکه ماسک سیاه را برداشتید با استفاده از یک پد و یک تونر پوستتان را تمیز کنید. چرا که تونر پوستتان را التیام بخشیده و منافذ پوستتان را خواهد بست.

دقت کنید که اگر پوست حساسی دارید که جوش زده و یا ملتهب میشود، از این ماسک زغال روی بینی و جاهایی که جوش سر سیاه دارد استفاده نمایید.

همچنین بخوانید:  روش های پیشگیری، علائم و درمان نارسایی قلبی

ماسک زغال ، ماسک سیاه

ماسک زغال خانگی و ماسک سیاه

منبع : نمکستان