مسابقه برخط شو + زمان پخش و شرایط شرکت در این مسابقه زنده تلفنی
مسابقه برخط شو + زمان پخش و شرایط شرکت در این مسابقه زنده تلفنی

زمان پخش و شرایط شرکت در مسابقه زنده تلفنی برخط شو خبرگزاری مهر: اولین قسمت مسابقه زنده تلفنی «بر خط شو» امشب چهارشنبه اول اسفند ماه ساعت ۲۱ با اجرای بهروز تشکر روی آنتن شبکه پنج سیما می رود. به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، محسن سال افزون تهیه کننده مسابقه «بر خط […]

زمان پخش و شرایط شرکت در مسابقه زنده تلفنی برخط شو

مسابقه برخط شو

خبرگزاری مهر: اولین قسمت مسابقه زنده تلفنی «بر خط شو» امشب چهارشنبه اول اسفند ماه ساعت ۲۱ با اجرای بهروز تشکر روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، محسن سال افزون تهیه کننده مسابقه «بر خط شو» در توضیح ساختار این مسابقه گفت: «بر خط شو» در راستای افزایش سطح آگاهی و اطلاعات عمومی در کنار ایجاد فضای سرگرمی سالم و شاد برای خانواده ها در ساعات شبانگاهی طراحی شده است.

وی ادامه داد: این گونه از مسابقه برای اولین بار در تلویزیون طراحی و اجرا می شود که بینندگان می توانند همزمان با شرکت کننده تلفنی، از طریق اپلیکیشن برنامه (با استفاده از تلفن همراه) به سوالات پاسخ بدهند و امتیاز کسب کنند.

این تهیه کننده درباره نحوه شرکت در این مسابقه بیان کرد: علاقه مندان برای شرکت در مسابقه «بر خط شو» باید نام و نام خانوادگی خود را به شماره پیامک برنامه (۱۰۰۰۰۵۳۰) ارسال کنند. همچنین علاوه بر این روش، افرادی که بیشترین امتیاز هفتگی را در اپلیکیشن برنامه کسب کنند علاوه بر شرکت در قرعه کشی، برای شرکت در مسابقه انتخاب خواهند شد.

سال افزون درباره مراحل مسابقه نیز اضافه کرد: «بر خط شو» دارای مراحل گوناگون و جذاب است که پاسخ به سوالات عمومی، جورچین، پیدا کردن روابط بین عبارات، حدس زدن اطلاعات مربوط به فیلم و … از بخش های مختلف آن است.

تهیه کننده مسابقه «بر خط شو» درباره جوایز برنامه گفت: جایزه این مسابقه متغیر است، شرکت کننده بر اساس میزان موفقیت در انجام بازی ها امکان دستیابی به جوایز بیشتر را کسب می کند و با انتخاب از صندوق های جوایز می تواند، جایزه بیشتری دریافت کند. همچنین در پایان هفته از بین افرادی که بیشترین امتیاز هفتگی را از طریق پاسخ‌های صحیح در اپلیکیشن برنامه کسب کرده باشند جایزه نقدی اعطا خواهد شد.

همچنین بخوانید:  نوروزخوانی در گوش رودها/ آیینی از دیرباز تاکنون

مسابقه تلفنی و زنده «برخط شو» کاری از واحد پخش شبکه پنج سیما از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱ مهمان خانه مخاطبان این شبکه می شود.