مسابقه استعدادیابی عصر جدید احسان علیخانی + نحوه ثبت نام و زمان پخش
مسابقه استعدادیابی عصر جدید احسان علیخانی + نحوه ثبت نام و زمان پخش

مسابقه عصر جدید احسان علیخانی + شرایط و نحوه ثبت نام نمکستان: اولین و بزرگ ترین برنامه استعدادیابی تلویزیونی در ایران با نام عصر جدید و با حضور استعدادهای ویژه در زمینه های سرگرمی، هنری و مهارت های ورزشی به زودی به روی آنتن شبکه سه خواهد رفت. این مسابقه شرایطی را فراهم کرده است که شرکت‌کنندگان […]

مسابقه عصر جدید احسان علیخانی + شرایط و نحوه ثبت نام

مسابقه عصر جدید ، مسابقه استعدادیابی عصر جدید ، مسابقه احسان علیخانی

نمکستان: اولین و بزرگ ترین برنامه استعدادیابی تلویزیونی در ایران با نام عصر جدید و با حضور استعدادهای ویژه در زمینه های سرگرمی، هنری و مهارت های ورزشی به زودی به روی آنتن شبکه سه خواهد رفت. این مسابقه شرایطی را فراهم کرده است که شرکت‌کنندگان چه خانم و چه آقا در هر رده‌ی سنی می‌توانند به صورت گروهی در این مسابقه شرکت کنند.

امین حیایی، آریا عظیمی‌نژاد، رویا نونهالی و سید بشیر حسینی داوران مسابقه استعدادیابی «عصر جدید» خواهند بود که در سه زمینه ورزشی، هنری و سرگرمی به داوری استعدادهای ایرانی می نشینند. مسابقه «عصر جدید» در شبکه سه تولید می‌شود و احسان علیخانی مجری گری و تهیه کنندگی این برنامه را بر عهده خواهد داشت.

زمان پخش مسابقه عصر جدید

این برنامه تلویزیونی در زمستان امسال از شبکه سه سیما پخش خواهد شد و اولین قسمت برنامه در تاریخ شنبه ۲۷ بهمن ماه پخش می گردد. بنابر صحبت‌های علی فروغی مدیر شبکه سوم سیما این برنامه یک یا دو شب در هفته در ۵۲ قسمت ۷۰ دقیقه‌ ای، بعد از خبر ۲۲ پخش خواهد شد.

نحوه ثبت نام در مسابه استعدادیابی

برای شرکت در مسابقه استعدادیابی عصر جدید از طریق آدرس سایت “www.asrejadid.ir” اقدام نمایید و یک کلیپ حداکثر ۵ دقیقه ای تهیه و با شرایطی که در ادامه نوشته شده است برای آن وبسایت ارسال نمایید.

شرایط ثبت نام در مسابقه عصر جدید

  1. حضور خانم ها و آقایان در تمامی رده های سنی آزاد است.
  2. شرکت در این دوره برنامه عصر جدید، منوط به داشتن استعداد و ویژگی خاص، فقط در زمینه مهارت های هنری، ورزشی و سرگرمی، خواهد بود.
  3. لازم است در طراحی اجرای مورد نظر خود به این نکته توجه داشته باشید که امکان اجرا در فضای داخلی استودیو و روی صحنه وجود داشته باشد.
  4. رعایت موازین اخلاقی و شرعی طبق قوانین سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی الزامی است.
  5. حضور شرکت کنندگان در استودیو برنامه (شهر تهران) و مطابق با برنامه زمانبندی گروه برنامه ساز، الزامی است و شرکت کننده موظف است در زمان مقرر در محل تعیین شده حضور داشته باشد.
  6. امکان اجرای نمایش های گروهی، برای افرادی که مهارت گروهی دارند، وجود دارد.
همچنین بخوانید:  معجزه سفره افطار در پاتوق کارتن خواب‌ها

قوانین ارسال تصاویر:

  1. ویدیو دارای کیفیت مناسب صدا و تصویر باشد
  2. حداکثر مدت زمان هر ویدیو ۵ دقیقه باشد
  3. تصاویر موبایلی به صورت افقی ضبط شود.
  4. جمله”این ویدیو جهت شرکت در برنامه عصر جدید تهیه می شود.” بعد از معرفی شرکت کننده، در ابتدا و یا انتهای ویدیو حتما باید بیان شود.
  5. رعایت موازین اخلاقی و شرعی در تهیه ویدیو الزامی است.
  6. امکان ارسال تصاویر آرشیوی وجود ندارد.
  7. قبل از بارگذاری ویدیو لازم است فرم مربوط به شرکت کننده در برنامه با دقت تکمیل شود.