عکس و بیوگرافی مه لقا مینوش زاد + همسرش و خانواده‌اش
عکس و بیوگرافی مه لقا مینوش زاد + همسرش و خانواده‌اش
مه لقا مینوش زاد بازیگر جوان و خوش سیمای تازه کار سینمای ایران در ۲۳ اردیبهشت ماه سال ۱۳۷۹ در تهران به دنیا آمد.

نمکستان: مه لقا مینوش زاد بازیگر جوان و خوش سیمای تازه کار سینمای ایران در ۲۳ اردیبهشت ماه سال ۱۳۷۹ در تهران به دنیا آمد. پدرش شاعر بوده و متاسفانه چند سالی میشود که فوت کرده و خانواده اش در ابتدا مخالف بازیگری او بودند. مروری میکنیم بر زندگی و علائق شخصی و نیز کارنامه هنری این بانوی هنرمند.

مه لقا مینوش زاد عکس مه لقا مینوش زاد و همسرش بیوگرافی مه لقا مینوش زاد

از هنرستان سوره تا دانشگاه تهران مرکز :

وی از دبیرستان هنر پرور و معروف سوره تهران در رشته نمایش فارغ التحصیل شد و بعد برای ادامه تحصیلات آکادمیک خود در رشته هنر وارد دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز شده تا بازیگری بخواند.

شروع فعالیتهای حرفه ای هنری :

مه لقا اولین بار وقتی که چهارده سال بیشتر نداشت در تئاتری به اسم چشمهایمان به تاریکی عادت کرده اند به عنوان بازیگر به روی صحنه رفت. این کار محصول حوزه هنری بود و بدین ترتیب آغاز فعالیتهای هنری مه لقا مینوش زاد با کار در تئاتر شروع شد. او با ورود به دانشگاه به صورتی جدی وارد کار اجراهای دانشجوئی شد و در چندین و چند کار تئاتر به عنوان بازیگر حضور یافت. بعد از آن در یک فیلم کوتاه به نام درمیان به کارگردانی آیدا مددی در سال ۹۵ به ایفای نقش پرداخت و بدین ترتیب وارد دنیای سینما شد. او بعد از بازی در چندین فیلم کوتاه جشنواره ای پس از مدتی در یک فیلم سینمائی بلند به نام آوا و با کارگردانی صدف فروغی جلوی دوربین رفت.

مه لقا مینوش زاد

مه لقا در قاب تلویزیون :

او در پائیز سال ۹۸ در مجموعه ای به نام حکایتهای کمال مشغول به کار شد و بدین شکل تصویرش از سیمای ملی برای اولین بار پخش شد و مخاطبان عام تلویزیون توانستند او را از طریق این سریال بشناسند. حضور در این سریال تلویزیونی با توجه به گستره مخاطبان تلویزیون میتواند به شهرت وی کمک نماید.

او در این سریال نقش خواهر شخصیت اصلی فیلم به اسم کمال را بازی میکند که یک دختر دهه چهلی بسیار خجالتی و احساساتی است. او میگوید صالح میرزا آقایی برای اینکه او بتواند بهتر نقش یک دختر از دهه چهل را ایفا نماید به وی بسیار کمک کرده و راهنمایی های لازم را گوشزد نموده است. وی در این سریال با بازیگران پیشکسوتی چون محمود پاک نیت، شهره لرستانی و نگار عابدی هم بازی شده است.

همچنین بخوانید:  گالری عکس های جدید جنیفر لوپز در شو فشن تام فورد

از جمله بازیگران دیگر این سریال میتوان به فلور نظری، شهرام عبدلی و سولماز غنی اشاره کرد. نویسندگی این مجموعه نیز بر عهده محمد میرکیانی بوده است. مه لقا درباره نقش خود در این فیلم میگوید: دختران در دهه چهل با دختران امروزی تفاوت زیادی دارند. مثلا دختر داستان فیلم ما فقط میتواند از طریق نامه با کسی که دوستش دارد در ارتباط باشد.

کارگردانی تئاتر و گریموری :

مه لقا مینوش زاد علاوه بر بازیگری یک تئاتر را نیز کارگردانی کرده و نیز قبل از ورود به دنیای بازیگری، دوره های چهره پردازی را گذرانده و دارای مدرک است.

مه لقا مینوش زاد

فعالیتهای ورزشی :

او در رشته های اسکیت، کاراته، بدنسازی و نیز ایروبیک فعالیت داشته و مدتی نیز به کلاسهای دفاع شخصی میرود.

اینستاگرام مه لقا مینوش زاد :

مه لقا با شناسه   mahlaghameynoosh  در اینستاگرام فعال است.

صفحه اینستاگرام مه لقا مینوش زاد

همسر مه لقا مینوش زاد :

مه لقا در حال حاضر ازدواج نکرده و مجرد است. اطلاعات دیگری در این زمینه در دسترس نمی باشد.

اوقات فراغت و سرگرمی :

او میگوید هنگام فراغت از کار، بیشتر دوست دارد در کنار خانواده و دوستانش باشد و با آنها قدم بزند. مطالعه کتاب نیز از جمله سرگرمیهای وی محسوب میشود.

مه لقا مینوش زاد

بیوگرافی کامل مه لقا مینوش زاد

مه لقا مینوش زاد در سریال حکایت های کمال

مه لقا مینوش زاد در سریال حکایت های کمال

بیوگرافی و عکس های جدید و دیده نشده مه لقا مینوش زاد

بیوگرافی و عکس های جدید و دیده نشده مه لقا مینوش زاد

عکس های جدید و دیده نشده مه لقا مینوش زاد

همچنین ببینید: عکس و بیوگرافی کامل مه لقا باقری

زندگینامه و عکس های جدید و دیده نشده مه لقا مینوش زاد

زندگینامه و عکس های جدید و دیده نشده مه لقا مینوش زاد

 مه لقا مینوش زاد

تصاویر و زندگینامه مه لقا مینوش زاد