میوه ها و سبزیجات آبرسان تر از آب کدامند؟
میوه ها و سبزیجات آبرسان تر از آب کدامند؟

میوه ها و سبزیجات آبرسان تر از آب نمکستان : معمولا توصیه میشود که در طول روز ۸ لیوان آب بنوشید. اما برخی میوه ها و سبزیجات هستند که خاصیت آبرسانی بیشتر از آب را دارند. یعنی شما با خوردن این میوه ها نیز میتوانید به حفظ آب بدنتان کمک کنید. در ادامه ی این […]

میوه ها و سبزیجات آبرسان تر از آب

میوه ها و سبزیجات آبرسان تر از آب

نمکستان : معمولا توصیه میشود که در طول روز ۸ لیوان آب بنوشید. اما برخی میوه ها و سبزیجات هستند که خاصیت آبرسانی بیشتر از آب را دارند. یعنی شما با خوردن این میوه ها نیز میتوانید به حفظ آب بدنتان کمک کنید. در ادامه ی این مطلب ما یک سری از میوه ها و سبزیجات آبرسان را برای شما لیست کرده ایم. برای آشنایی با آن ها با ما همراه باشید :

یکی از سبزیجات آبرسان گل کلم است

گل کلم دارای کربوهیدرات کم و میزان آب زیاد است. طعم این سبزی بسیار ضعیف و کم است بنابراین میتواند با انواع ادویه جات مزه دار شود. شما میتوانید گل کلم را با تخم مرغ، به ضورت خام، داخل اسموتی و … استفاده نمایید.

هندوانه یک میوه ی عالی و آبرسان

هندوانه حاوی الکترولیت هایی مانند کلسیم، منیزیم، پتاسیم و سدیم بوده و تقریبا ۹۰ درصد آن آب است. این میوه سرشار از آنتی اکسیدان هایی مانند ویتامین C، بتاکاروتن beta-carotene و لیکوپن lycopene بوده و خاصیت آبرسانی زیادی را داراست.

یکی دیگر از میوه های معروف آبرسان گریپ فروت است

گریپ فروت یک مزه ی خاص دارد. یک شیرینی کمی که به تلخی میزند. این میوه فیبر بالای دارد و درصد زیادی از آن را آب تشکیل میدهد.

خیار عالی، کم کالری و بسیار آب رسان است

اکثریت ترکیب خیار را آب تشکیل داده است. این میوه سوای اینکه بسیار آب رسان است، خیلی هم کم کالری بوده و برای لاغری و تناسب اندام یک انتخاب عالی است.

توت فرنگی خوشمزه و هیجان انگیز!

توت فرنگی یک میوه ی جذاب و فوق العاده خوشمزه است که کمتر کسی پیدا میشود که آن را دوست نداشته باشد. توت فرنگی میوه ی تابستان است و ۹۲ درصد این میوه آب بوده و حاوی آنتی اکسیدان هایی است که برای پوست بسیار مفید میباشد.

همچنین بخوانید:  آموزش کامل طرز تهیه سوپ باقالا

میوه ها و سبزیجات آبرسان تر از آب

میوه ها و سبزیجات آبرسان تر از آب

منبع : نمکستان