با چه چیزهایی صفحه گوشی مان را پاک کنیم؟
با چه چیزهایی صفحه گوشی مان را پاک کنیم؟

روش های صحیح پاک کردن صفحه گوشی موبایل نمکستان : حتما شما هم با این صحنه رو به رو شده اید که لنز دوربین گوشی تان آلوده شده باشد و شما از گوشه ی لباس یا شالتان برای پاک کردن آن استفاده کرده باشید. یا اگر در خیلی از مواقع بخواهید خیلی محتاط رفتار کنید یک […]

روش های صحیح پاک کردن صفحه گوشی موبایل

پاک کردن صفحه گوشی : با چه چیزهایی صفحه گوشی مان را پاک کنیم؟

نمکستان : حتما شما هم با این صحنه رو به رو شده اید که لنز دوربین گوشی تان آلوده شده باشد و شما از گوشه ی لباس یا شالتان برای پاک کردن آن استفاده کرده باشید. یا اگر در خیلی از مواقع بخواهید خیلی محتاط رفتار کنید یک برگ دستمال کاغذی بر میدارید و صفحه ی موبایلتان را تمیز میکنید. اما باید بگوییم که همه ی این کار ها بسیار استباه است.

سطح همه ی گوشی های جدید دارای لایه های محافظی است. وقتی شما از مواد و یا ابزارهایی که نباید، برای پاک کردن صفحه گوشی تان از آن استفاده میکنید. این محافظ تحلیل رفته و کم کم صفحه گوشی کارایی خودش را از دست میدهد.

شاید با خودتان فکر کنید که یک برگ دستمال کاغذی نا چیز و نرم چه ضرری میتواند به صفحه ی گوشی من بزند. اما همین دستمال کاغذی کم کم به دلیل بافت های ریزی که دارد میتواند در صفحه ی گوشی تان خراش های ریز ایجاد کند که در طولانی مدت باعث کدر شدن و از کار افتادن مونیتور گوشی تان میشود.

یا خیلی ها فکر میکنند که اگر مانند سطوح شیشه ای دیگر از مایع شیشه شور برای پاک کردن صفحه ی گوشی شان استفاده کنند،کار بسیار اصولی انجام داده اند. اما غافل از اینکه همین ماده ی شیشه شوی تمام لایه ی محافظ صفحه ی گوشی را از بین میبرد. خیلی ها هم از پاک کننده های آرایشی، الکل و سرکه برای اینکار استفاده میکندد که اثر آن ها نیز بر روی صفحه ی موبایل دقیقا مانند اثر شیشه شوی میباشد.

حالا برایتان سوال پیش می آید که ما از چه چیزی برای تمیز کردن گوشی موبایل خود استفاده کنیم. بهترین گزینه برای تمیز کردن صفحه ی گوشی استفاده از دستمال های microfiber است. این دستمال ها به منحصرا برای پاک کردن صفحه های الکترونیکی مانند مانیتور گوشی موبایل تعبیه شده اند.

همچنین بخوانید:  گالری انواع مدل ست کیف و کفش دخترانه مجلسی و شیک

پاک کردن صفحه گوشی : با چه چیزهایی صفحه گوشی مان را پاک کنیم؟

با چه چیزهایی صفحه گوشی مان را پاک کنیم؟

منبع : نمکستان