آموزش مرحله به مرحله ساخت پد آرایش پاک کن طبیعی در خانه
آموزش مرحله به مرحله ساخت پد آرایش پاک کن طبیعی در خانه
همه میدانیم که همانطور که یک آرایش با لوازم آرایشی معتبر و طبیعی میتواند باعث زیبایی شود طبیعتا پاک کردن آرایش ها با یک ماده ی طبیعی و سالم نیز از شرایط سالم ماندن و جوان ماندن یک پوست است.

نمکستان : سلامتی پوست عاملی است که در زیبایی هر فردی تاثیر گذار است. طبیعاتا پوستی سالم و شفاف میتواند روی دست هر آرایشی بلند شود. همه میدانیم که همانطور که یک آرایش با لوازم آرایشی معتبر و طبیعی میتواند باعث زیبایی شود طبیعتا پاک کردن آرایش ها با یک ماده ی طبیعی و سالم نیز از شرایط سالم ماندن و جوان ماندن یک پوست است. استفاده از پاک کننده های شیمیایی پیامدهای خاص خود را داراست. ما در ادامه به شما روش هایی برای ساخت پد پاک کننده آرایش خانگی را آموزش میدهیم :

ساخت آرایش پاک کن طبیعی در خانه + آسان و سالم

روش اول : دو قاشق شامپو بچه و دو قاشق روغن نارگیل را با یکدیگر خوب مخلوط کنید، کمی آب بریزید و هم بزنید. پدهای پاک کننده تمیز را بردارید داخل یک ظرف قرار دهید و مخلوط را روی پدها بریزید تا آغشته به مواد شوند. درب ظرب را بسته و در جای خنگ نگهداری کنید. همانطور که میبینید در این ترکیب شامپوی بچه یک پاکننده ی لطیف بوده که در کنار آن روغن نارگیل، خاصیت نرم کنندگی، لایه برداری کم در عین حفظ لطافت پوست و پاکسازی پوست را داراست.

روش دوم : مقداری ژل آلوئه ورا و عسل را با یکدیگر ترکیب کنید کامل که ترکیب شد اندکی روغن نارگیل یا روغن زیتون اضافه کنید و میکس کنید تا خمیری شود. مواد حاصل را در یک ظرف ریخته و درب آن را محکم ببندید و در یخچال نگهداری کنید. در این تریکب آلوئه ورا خاصیت شفافیت و پاکسازی قوی برای پوست را داراست.

عسل خاصیت لایه برداری و روغن گیاهی خاصیت شفافیت و شفافیت پوست را دارد. این ترکیب میتواند یک پاک کننده عالی و سالم برای پوست های شما باشد. پیشنهاد میشود که برای پوست های چرب از روغن کمتری استفاده گردد.

جالب است بدانید که این پاک کننده ها علاوه برخاصیت پاک کنندگی، نوعی ماسک برای پاکسازی صورت نیز محسوب میشوند. بنابراین از استفاده از آن ها غافل نشوید.

همچنین بخوانید:  هاری چیست و چگونه انتقال میابد؟

ساخت آرایش پاک کن طبیعی در خانه + آسان و سالم