عکس و بیوگرافی پوریا رحیمی سام + همسرش و خانواده‌اش
عکس و بیوگرافی پوریا رحیمی سام + همسرش و خانواده‌اش
پوریا رحیمی سام بازیگر خوش آتیه تئاتر و سینمای ایران، بهمن ماه سال ۱۳۶۱ در شهرستان هشتگرد استان البرز به دنیا آمد. او علاوه بر بازیگری تجربه کارگردانی را نیز در کارنامه هنری خویش دارد

نمکستان: پوریا رحیمی سام بازیگر خوش آتیه تئاتر و سینمای ایران، بهمن ماه سال ۱۳۶۱ در شهرستان هشتگرد استان البرز به دنیا آمد. او علاوه بر بازیگری تجربه کارگردانی را نیز در کارنامه هنری خویش دارد و مدتی نیز به کار تدریس مشغول بود و معتقد است خیلی زود به یکی از ناموران عرصه بازیگری ایران بدل خواهد شد و همه او را با آثار برجسته اش در بازیگری یاد خواهند کرد. وی از نظر تحصیلات آکادمیک فارغ رشته بازیگری تئاتر بوده اما مشخص نیست که از کدام دانشگاه و تا چه مقطعی این رشته را ادامه داده است.

پوریا رحیمی سام عکس پوریا رحیمی سام و همسرش بیوگرافی پوریا رحیمی سام

چگونگی ورود به دنیای بازیگری :

وی پیش از آمدن به دانشگاه و تحصیل در رشته بازیگری، در محل زندگی خود در هشتگرد با یک گروه تئاتر به سرپرستی مهرداد کوروش نیا آشنا شد و به صورت تجربی چیزهای زیادی از بازیگری را در تئاتر آموخت. با ورود به دانشگاه در چندین و چند تئاتر دانشجوئی حضور یافت و بدین ترتیب راه ورود به بازیگری برایش هموارتر شد او در نمایشهایی همچون پینوکیوی به کارگردانی شهره سلطانی و آخرین نامه از مهرداد کوروش نیا، نقشهای متفاوتی را ایفا نمود.

پوریا رحیمی سام کارگردانی در تئاتر را کاری سخت توصیف می کند و در جائی اعلام کرده آنقدر برای به صحنه بردن یک تئاتر به عنوان کارگردان دچار استرس فراوان میشود که مدتی سعی داشت آن را کنار بگذارد اما علاقه فراوان او به تئاتر او را از این کار منصرف کرده است.

پوریا رحیمی سام

الگوی بازیگری :

به گفته پوریا رحیمی او سبک بازیگری حسن معجونی را بسیار می پسندد و همواره سعی میکند او را به عنوان الگوی خود در بازیگری به ویژه بازیگری تئاتر قرار دهد. حسن معجونی یکی از بازیگران حرفه ای سینما و تئاتر کشور است که بیشتر در تئاتر فعالیت میکند.

رحیمی یکی از دلایلش برای ادامه دادن بازیگری را حسن معجونی میداند که حضورش در هر صحنه ای چه در مقام بازیگر و چه در قامت یک کارگردان او را به ادمه بازیگری دلگرمتر میکند. او یکی از افتخارات کارنامه هنری خود را همکاری با معجونی میداند و وجودش را لذتبخش توصیف میکند.

عکس های جدید و دیده نشده پوریا رحیمی سام

حضور در سینما :

پوریا رحیمی سام با حضور در یک تله فیلم که آیدا پناهنده کارگردان فیلم ناهید آن را ساخته بود به صورتی جدی و حرفه ای وارد سینما شد. نام این تله فیلم از جنوب شرقی نام داشت. این فیلم از شبکه استانی سیستان و بلوچستان پخش شد و موضوع آن درباره دو دوست از اهالی سیستان و بلوچستان است که بعد سربازی در پی تامین معاش خانواده با سختی ها و مشکلاتی رو به رو میشوند و در این بین اتفاقاتی برایشان به وقوع میپیوندد که زندگیشان را در تنگنا قرار میدهد. نقش یکی از آن جوانان بلوچ به نام خالد را پوریا رحیمی ایفا کرد و نقش مقابلش را نیز امین گلستانه بازی میکرد.

همچنین بخوانید:  عکس های ژیلا آل رشاد و همسرش جمال سوزنده مقدم + بیوگرافی کامل

وی تجربه همکاری مشترک دیگری با آیدا پناهنده در فیلم زیبای ناهید را داشت. اما حضور در نقش اول فیلم احتمال باران اسیدی به کارگردانی بهتاش صناعی ها نقطه عطف مهمی در کارنامه بازیگری پوریا رحیمی بود. او در این فیلم با شاعر برجسته معاصر کشور یعنی محمد شمس لنگرودی هم بازی میشود و نقش پسر جوانی به اسم کاوه را بر عهده می گیرد.

این فیلم برنده بهترین فیلمنامه بخش نگاه نوی جشنواره فجر بوده و نیز نامزد بهترین فیلم بخش هنر و تجربه جشنواره جهانی فجر در سال ۱۳۹۴ شد. وی در فیلم متفاوت کوپال با بازی استثنائی مرحوم لووان هفتوان و بعد از آن در اسرافیل و چهار راه استانبول حضور متفاوتی داشت. در کوپال نقش یک کلید ساز را برعهده داشت. این فیلم در جشنواره های داخلی و خارجی زیادی مورد تقدیر قرار گرفت از جمله در پنجمین جشنواره فیلم هنرهای زیبای آمریکا در سال ۲۰۱۸ به عنوان بهترین فیلم سینمائی برگزیده شد.

فعالیت تلویزیونی :

پوریا رحیمی سام با مجموعه تلویزیونی نجوا که از مهرماه سال ۹۸ در شبکه یک سیما پخش میشد در قاب تلویزیون دیده شد. مجموعه ای که بازیگران نه چندان شناخته شده ای در آن حضور دارند و در ۴۸ قسمت همه روزه به جز روزهای پنج شنبه و جمعه به نمایش درآمد. موضوع فیلم هم اجتماعی و خانوادگی است و به موضوعاتی نظیر علاقه عاطفی بین جوانان و طلاق میپردازد.

بیوگرافی و عکس پوریا رحیمی سام

حضور در سریال نمایش خانگی کرگدن :

این بازیگر جوان با حضور در سریال نمایش خانگی کرگردن بیش از پیش دیده شد. در این سریال با هدی زین العابدین، مهدی کوشکی، سارا بهرامی و … همبازی می باشد.

ازدواج :

پوریا هنوز ازدواج نکرده و مجرد است، در مورد زندگی خانوادگی وی از جمله شغل و تحصیلات والدینش و اینکه چند خواهر و برادر دارد و آیا آنها هم مانند او به بازیگری علاقمند هستند یا نه اطلاعاتی در دست وجود ندارد.

تدریس :

وی مدتی در شبکه مستند سیما که به آموزش ساخت فیلم کوتاه اختصاص دارد به عنوان مدرس حضور داشت.

صفحه اینستاگرام پوریا رحیمی سام :

صفحه اینستاگرام پوریا رحیمی سام

در ادامه با عکس های جدید و دیده نشده پوریا رحیمی سام همراه ما باشید.

زندگینامه پوریا رحیمی سام

زندگینامه پوریا رحیمی سام

عکس های جدید پوریا رحیمی سام

عکس های جدید پوریا رحیمی سام

مصطفی زمانی و پوریا رحیمی سام

عکس مصطفی زمانی و پوریا رحیمی سام

بانی پال و پوریا رحیمی سام

تصاویر پوریا رحیمی سام و بانیپال شومون

بیوگرافی و عکس های جدید پوریا رحیمی سام

بیوگرافی و عکس های جدید پوریا رحیمی سام