با کاربردهای مختلف خمیر دندان در خانه داری آشنا شوید
با کاربردهای مختلف خمیر دندان در خانه داری آشنا شوید

کاربرد مختلف خمیر دندان نمکستان : خمیر دندان ماده است ک با استفاده از آن ما دندان هایمان را میشوییم. اما جالب است بدانید که خمیر دندان بجز شست و شوی دندان ها برای موارد دیگر نیز کابرد دارد. ما در ادامه ی این مطلب چند تا از دیگر کاربرد های خمیر دندان را برای […]

کاربرد مختلف خمیر دندان

کاربردهای خمیر دندان : آشنایی با کاربردهای جالب خمیر دندان در خانه داری

نمکستان : خمیر دندان ماده است ک با استفاده از آن ما دندان هایمان را میشوییم. اما جالب است بدانید که خمیر دندان بجز شست و شوی دندان ها برای موارد دیگر نیز کابرد دارد. ما در ادامه ی این مطلب چند تا از دیگر کاربرد های خمیر دندان را برای شما نام برده ایم. با ما همراه باشید :

تمیز و شفاف کردن نقره جات

اگر سینی و یا وسیله ای نقره ای در دکور خانه ی خود دارید، کافیست کمی خمیر دندان روی آن بمالید و با یک دستمال آن را تمیز کنید. خیلی زود شاهد برق خاص و زیبای وسایل خود خواهید شد.

شستن و تمیز کردن دست ها

بو های تند نمیتوانند به راحتی با شوینده های عادی از بین بروند. برای از بین بردن بوهایی مانند بوی ماهی، پیاز یا غذای پر ادویه، کافیست مقداری خمیر دندان بر روی دست خود بمالید و دستتان را با آن بشویید. بوی بد از دستتان خواهد رفت.

برق انداختن شیر آلات

برای برق انداختن شیر آلات کافیست مقداری خمیر دندان را روی یک پارچه ی نرم بزنید و با آن روی همه را تمیز کنید. مشاهده خواهد کرد که همه چیز برق می افتد.

پر کردن سوراخ های ریز دیوار

همه ی ما در خانه هایمان بر روی دیوار خانه مان سوراخ های ریزی دازیم که شمایل دیوار را بهم ریخته اند. برای پر کردن این سوراخ ها کافیست مقدار خمیر دندان را روی پارچه زنید و آن را روی سوراخ بمالید، سوراخ پر میشود و بعد اضافی آن را تمیز کنید.

تمیز کردن کف اتو

حتما شما هم در خانه ی خود اتوی برقی دارید که با استفاده از اتوهای زیادی که شده کف آن کدر شده و جرم چسبیده، برای تمیز کردن کف اتو کافیست آن را با خمیر دندان پاک کنید. کف اتو کاملا تمیز خواهد شد.

همچنین بخوانید:  مدل های جدید شال گردن بافتنی زنانه و ست کردن آن

کاربردهای خمیر دندان : آشنایی با کاربردهای جالب خمیر دندان در خانه داری

کاربرد مختلف خمیر دندان

منبع : نمکستان