قسمت های دور ریختنی مواد خوراکی را دور نریزید!
قسمت های دور ریختنی مواد خوراکی را دور نریزید!

کاربرد غذاهای دور ریز  نمکستان : همیشه بعضی از قسمت های مواد خوراکی هستند که ما آن ها را دور میریزیم. غافل از اینکه این بخش از خوراکی ها میتواند برای کارهای دیگر بسیار مفید باشند. به عنوان مثال : پوست موز، پوست سیب زمینی و نان بیات و … هر کدام جداگانه میتوانند برای […]

کاربرد غذاهای دور ریز

کاربرد غذاهای دور ریز: قسمت های دور ریختنی مواد خوراکی را دور نریزید

 نمکستان : همیشه بعضی از قسمت های مواد خوراکی هستند که ما آن ها را دور میریزیم. غافل از اینکه این بخش از خوراکی ها میتواند برای کارهای دیگر بسیار مفید باشند. به عنوان مثال : پوست موز، پوست سیب زمینی و نان بیات و … هر کدام جداگانه میتوانند برای مصارف دیگر مورد استفاده قرار گیرند. برای آشنایی با کاربرد غذاهای دور ریز با ما همراه باشید :

کاربرد پوست موز

شما میتوانید از ققسمت بیرونی پوست موز برای پولیش چرم استفاده نمایید. همچنین میتوانید از پتاسیم موجود در قسمت داخلی پویت موز برای التیام زخم ها استفاده کنید. کافیست قسمت داخلی پوست موز را روی زخمتان بمالید. کاروتنوئید‌ها و پلی فنول‌ های موجود در پوست موز برای جلوگیری از دیابت و بیماری قلبی و سرطان بسیار مفید است. کافیست یک پوست موزی را که بسیار خوب شسته اید داخل اسموتی های خود بیندازید و توسط میکسر آن را له کنید.

کاربرد پوست سیب زمینی

آنزیم کتکولاز یک عنصر بسیار با ارزش در سیب زمین میباشد. این عنصر خاصیت روشن کنندگی را داراست. کافیست مقداری از پوست سیب زمینی را روی سمت های تیره بدن مانند زیر بغل و یا زیر چشم بگذارید و کمی صبر کنید. بعد از چند بار نتیجه را مشاهده خواهید کرد.

کاربرد نان بیات و مانده

شما میتوانید از نان بیات پودر سوخاری تهیه کنید. همچنین میتوانید از آن به عنوان یک پاک کننده برای انواع لکه ها در سطوح مختلف استفاده نمایید. بافت اسفنجی نان مانند یک پاک کننده قوی رفتار میکند.

کاربرد روغن زیتون تاریخ مصرف گذشته

شما میتوانید از روغن زیتونی که از تاریخ آن گذشته برای پاک کردن آرایش از روی صورت خود استفاده کنید. یا میتوانید با استفاده از آن پنجه های حیوانات خانگی تان را ماسا دهید تا چنگ نگیرند.

کاربرد غذاهای دور ریز: قسمت های دور ریختنی مواد خوراکی را دور نریزید

قسمت های دور ریختنی مواد خوراکی را دور نریزید!

منبع : نمکستان