کاربردهای عجیب پودر بچه در خانه داری و آرایش و زیبایی
کاربردهای عجیب پودر بچه در خانه داری و آرایش و زیبایی
اگر شما میدانستید که پودر بچه چه مزایای جالبی دارد حتما مانند یک کرم مرطوب کننده در بین کیف آرایشان کمی از آن را نگه میداشتید. حالا با ما همراه باشید تا با هم ببینیم که پودر بچه چه ویژگی ها و کاربرد های جالبی دارد.

نمکستان : اگر شما میدانستید که پودر بچه چه مزایای جالبی دارد حتما مانند یک کرم مرطوب کننده در بین کیف آرایشان کمی از آن را نگه میداشتید. حالا با ما همراه باشید تا با هم ببینیم که پودر بچه چه ویژگی ها و کاربرد های جالبی دارد.

حتما شما هم نام شام پوهای خشک را شنیده ایدو معمولا افراد زمانی که زمان و حوصله حمام و شست و شوی موهایشان را ندارند از شامپو های خشک استفاده میکنند. شامپوهای خشک اکثرا ممکن است باعث شوره ی سر شوند اما پودر بچه میتواند یک جایگزین عالی برای شامپوهای خشک باشد. کافیست کمی پودر بچه به کف سرتان بزنید تا چربی های پوست سرتان را جذب کرده و بعد بتکانید تا بریزد.

کاربردهای عجیب پودر بچه

شما میتوانید از پودر بچه برای بوگیر کفش هایتان استفاده نمایید. شب کمی پودر بچه داخل کفشتان بریزید و بگذارید تا صبح بماند. این پودر تمام بوی بد کفشتان را به خود جذب میکند و صبح قبل از پوشیدن پودر را تکان دهید و بعد کفش هایتان را بپوشید.

گاهی اوقات پیش می آید که حیوان های خانگی بوی بدی میگیرند. اگر شما حیوان خانگی دارید میتوانید با پاسیدن مقدار کمی از این پودر بر روی بدن حیوان، آن را خوش بو نمایید.

اگر در فصل تابستان زیاد عرق سوز می شوید، کافیست مقداری پودر بچه به پوستتان بزنید. این پودر از عرق سوز شدن بدنتان جلوگیری میکند. همچنین اگر تثبیت کننده آرایشتان تمام شده، کافیست با یک برس بزرگ مقداری از آن را روی آرایشتان بزنید و آرایشتان را تثبیت نمایید. شما میتوانید از پودر بچه به جای مام با دئو دورانت استفاده کنید. کمی پودر بچه کف دستتان بریزید و آن را به زیر بغلتان بزنید و دیگر نگران تعریق در تابستان نباشید. یکی دیگر از کاربردهای پودر بچه استفاده از آن موقع اپلاسیون است. این پودر مانند یک محافظ برای پوستتان عمل میکند.

همچنین بخوانید:  نیم ست های جدید دخترانه

کاربردهای عجیب پودر بچه

منبع : نمکستان