کارخانه ثروت سازی خود را با سرامیک راه اندازی کردم
کارخانه ثروت سازی خود را با سرامیک راه اندازی کردم
این موضوع را باید قبول کنیم که برای همه شغل و درآمد کافی وجود دارد اما اگر کسی نمی تواند به درآمد موردعلاقه ی خود برسد به دلیل آن است که در جایگاه درست خود قرار نگرفته است

این موضوع را باید قبول کنیم که برای همه شغل و درآمد کافی وجود دارد اما اگر کسی نمی تواند به درآمد موردعلاقه ی خود برسد به دلیل آن است که در جایگاه درست خود قرار نگرفته است. من تمام تلاش خود را کردم تا مسیر درست میلیاردر شدن را پیدا کنم و با ورود به حوزه ی سرامیک به این امر مهم دست پیدا کردم. حال میخواهم در این مقاله شما را با تجربیات خود آشنا کنم.

سرامیک کف حیاط پرسلان

سرامیک کف حیاط پرسلان

کاشی فرآورده ای است که به سبب پخته شدن در درجه حرارت معین، به حالت نیمه شیشه ای در آمده و دارای خواص، جذب آب بسیار کم، مقاوم در برابر ساییدگی، مقاوم در برابر فشار و مقاوم در برابر ضربه مکانیکی می باشد.

امروزه سرامیک کف حیاط پرسلان نوعی کاشی است و در صنعت ساختمان، به کاشی هایی که ذرات آن ها بیش تر به هم فشرده شده اند، سرامیک می گویند. در نتیجه این به هم فشردگی، این سرامیکها سخت تر و خش ناپذیر تر شده و در برابر اسید ها مقاوم تر هستند. جذب آب آنها بسیار ناچیز است، میزانی در حد و حدود صفر، و مواد زاید را به خود نمی گیرند.

کاشی سرامیک دیواری در تهران

کاشی سرامیک دیواری در تهران

تولید این مصالح نازک کاری و پرمصرف در سراسر کشور ما ایران توسط کارخانه های صنعتی بسیار بالا بوده است ولی همواره مراکز فروش آن هم با توجه به نیازی که به آنها وجود داشته در سراسر کشور اقدام به فروش کرده اند. کاشی سرامیک دیواری در تهران هم مانند دیگر مراکز فروش امروزه با تنوع بسیار گسترده توانسته جوابگوی نیاز خریداران در این استان باشد. تهران از جمله استانهای بزرگ بوده است که جمعیت و ساخت و ساز در آن بسیار بالا می باشد و همچنین روز به روز بر تعداد ساخت و ساز آن با توجه به نیازی که وجود داشته افزوده می‌ گردد.

همچنین بخوانید:  لامپ کم مصرف

بنابراین استفاده از انواع کاشی و سرامیک هم رو به افزایش بوده و مراکز فروش در این استان باید به نحو احسن جوابگوی خریداران باشند.

سرامیک کف سفید رگه دار

سرامیک کف سفید رگه دار

کیفیت و نوع سرامیک کف سفید و قیمت دلار در ایران می تواند از عوامل موثر تعیین قیمت باشد. قیمت سرامیک کف سفید رگه دار به دلیل نوسانات بازار دچار تغییرات زیادی شده است.

سرامیکها در مقایسه با دیگر پوششهای کف ساختمان از طول عمر بیشتری برخوردار هستند و استفاده از آنها به کاهش هزینه های افراد کمک بسیار زیادی می کند.

استفاده از این محصول به عنوان پوشش کف ساختمان برای مکانهای پر تردد مناسب می باشد و رنگ آن از میزان دوام بسیار زیادی برخوردار است به همین دلیل اگر در معرض مواد شیمیایی مختلف قرار بگیرد رنگ سرامیک تغییر نخواهد کرد.

سرامیکها از لحاظ بهداشتی برای کف ساختمان گزینه مناسبی می باشند و برای تمیز کردن آنها می توان از مواد شوینده مختلف استفاده کرد و به همین خاطر به رعایت هر چه بهتر بهداشت کمک می کنند.