چند ترفند ساده برای اینکه کرم پودر بهتر روی صورتمان بماند
چند ترفند ساده برای اینکه کرم پودر بهتر روی صورتمان بماند

نکات استفاده از کرم پودر روی صورت نمکستان : زدن کرم پودر و نگه داشتن آن برای مدت طولانی روی پوست صورت یکی از دغدغه های هر خانمی به هنگام آرایش است. خیلی وقت ها کرم پودر را میزنیم بعد گذشت چند دقیقه کرم پودر روی پوستمان تکه تکه میشود. و صورتمان به جای اینکا […]

نکات استفاده از کرم پودر روی صورت

چند ترفند ساده برای اینکه کرم پودر بهتر روی صورتمان بماند.

نمکستان : زدن کرم پودر و نگه داشتن آن برای مدت طولانی روی پوست صورت یکی از دغدغه های هر خانمی به هنگام آرایش است. خیلی وقت ها کرم پودر را میزنیم بعد گذشت چند دقیقه کرم پودر روی پوستمان تکه تکه میشود. و صورتمان به جای اینکا زیبا باشد ظاهری زشت به خود میگیرد.

برای حل این مشکل ما در بخش سلامت و زیبایی پوست نمکستان چند ترفند برای شما در نظر گرفته ایم که با استفاده از این ها کرم پودر بهتر روی پوستتان خواهد ماند :

ترفند اول : قبل از هر چیزی پوست صورتتان را خوب بشویید :

شستن پوست صورت با یک شوینده ای که مطابق با پوستتان است باعث میشود که چربی های روی پوست شسته شود و کرم پودر بهتر روی پوست بماند. همچنین اگر پوست خشک باشد، شوینده ی مناسب آبرسانی لازم را انجام میدهد .

ترفند دوم : حتما پوستتان را با کرم مرطوب کننده مرطوب کنید.

معمولا بعد از شستن صورت خشک میشود، استفاده از کرم مرطوب کننده ی مناسب باعث میشود که کرم پودر بهتر روی پوست بنشیند. اگر پوست چربی دارید از مربوط کننده ای که پایه ی اصلی آن آب است استفاده نمایید. بعد از دن مرطوب کننده منتظر بمانید تا پوست روطبت را به خود جذب کند.

ترفند سوم :استفاده از پرایمر ها

زدن پرایمر چربی پوستتان را کنترل خواهد کرد. در واقع پرایمر را نباید به تمام پوست خود بزنید. مقدار آن بر روی پوست باید بسیار کم باشد.

ترفند چهارم : کرم پودر های بدون چربی و مات

این کرم پودرها بهتر روی پوست میمانند و بر اثر چربی روی پوست وا نمیروند. یادتان باشد که از کرم پودر به اندازه ی نیاز بر روی پوستتان استفاده کنید. استفاده ی زیاد از کرم پودر باعث میشود که کرم بر روی پوستتان جمع شود.

چند ترفند ساده برای اینکه کرم پودر بهتر روی صورتمان بماند.

چند ترفند ساده برای اینکه کرم پودر بهتر روی صورتمان بماند

منبع : نمکستان