عکس و بیوگرافی کیمیا تاج زاده + همسرش و خانواده‌اش
عکس و بیوگرافی کیمیا تاج زاده + همسرش و خانواده‌اش
کیمیا تاج زاده گیتاریست، خواننده و والیبالیست جوان ایرانی متولد ۲۸ مرداد ماه سال ۱۳۷۹ در شهر تهران است.

نمکستان: کیمیا تاج زاده گیتاریست، خواننده و والیبالیست جوان ایرانی متولد ۲۸ مرداد ماه سال ۱۳۷۹ در شهر تهران است. وی یک برادر بیشتر نداشته و علاقه به فعالیتهای هنری از جمله موسیقی در سنین کودکی وی شکل گرفته است. به گفته خودش در موسیقی از کسی الهام نمیگیرد و الگو برداری نمیکند و صرفا دوست دارد با آهنگ هایش برای مردم خاطره و حس خوب ایجاد کند و مورد حمایت و محبوبیت آنها قرار بگیرد و او این را هدف بزرگش در کار موسیقی و خوانندگی میداند.

عکس و بیوگرافی کیمیا تاج زاده

تحصیلات :

وی دانشجوی کارشناسی مهندسی معماری دانشگاه آزاد بوده و هم اکنون مشغول تحصیل در این رشته است و هنوز فارغ التحصیل نشده است. رشته تحصیلیش در دوران دبیرستان ریاضی فیزیک بود.

آغاز فعالیت های هنری :

در دوران کودکی و زمانیکه پنج سال بیشتر نداشت در آموزشگاه موسیقی ای که وابسته به صدا و سیما بود شروع به یادگیری ارف، بلز و نیز فلوت کرد و در نهایت ساز پیانو را برای آموزش و نواختن انتخاب کرد و در کنارش گیتار را نیز آموخت. از سال ۹۵ و در شانزده سالگی آموزش حرفه ای گیتار را در کنار خود ادامه داد. اولین آهنگش را در سن هجده سالگی در کنار دیگر خواننده پاپ یعنی علیشمس منتشر کرد که با استقبال فراوانی رو به رو شد. علیشمس پیش از این با مهدی جهانی کار همخوانی را انجام میداد که بعد از انصراف مهدی جهانی از همکاری با او کیمیا جایش را گرفت و فعالیتهای این دو در کنار هم اتفاق جالبی بود که مخاطبان و طرفداران این دو را غافلگیر کرد. هرچند کیمیا نیز دیگر به همکاری با علیشمش ادامه نداد و خود به تنهایی مشغول خواندن شد و سعی کرد مستقل از او بماند.

سرگرمی های مورد علاقه :

به شدت عاشق والیبال است و خودش هم والیبال بازی میکند و با علاقه و جدیت فراوان بازهای والیبال را دنبال میکند و پیگیر است. به گفته خودش در دوران فراغت از کار نیز موسیقی رهایش نمیکند چون یا دارد پیانو میزند و یا دارد آهنگ گوش میدهد.

همچنین بخوانید:  عکس های نیکی کریمی در جشنواره جهانی فجر + حمایت وی از فیلم زغال

ازدواج :

او هنوز خیلی کم سن و سال است و به دنبال تجربیات بیشتری در کار و زندگیش است و الویت اولش ادامه تحصیل و پرداختن بیشتر به موسیقی و هنر است و به ازدواج فکر نمی کند شاید بعدها که پخته تر شد و سنش نیز بیشتر شد به ازدواج نیز فکر کند ولی در حال حاضر مجرد است.

اینستاگرام :

شناسه کیمیا در اینستاگرام kimiaa_music می باشد.

تصاویر و زندگینامه کیمیا تاج زاده

تصاویر و زندگینامه کیمیا تاج زاده

بیوگرافی کیمیا تاج زاده

بیوگرافی کیمیا تاج زاده