راه حل های خانگی و سریع برای رفع گودی زیر چشم
راه حل های خانگی و سریع برای رفع گودی زیر چشم

از بین بردن گودی زیر چشم و سیاهی زیر چشم نمکستان : گودی زیر چشم موضوعی است که به خیلی چیز ها بستگی دارد و تقریبا همه با این مشکل رو به رو بوده اند. عواملی مانند رژیم غذایی،  آلرژی، گرما، استرس و خستگی و بالا رفتن سن میتواند باعث گودی زیر چشم باشد. ما […]

از بین بردن گودی زیر چشم و سیاهی زیر چشم

رفع گودی زیر چشم ، درمان خانگی و سریع گودی زیر چشم

نمکستان : گودی زیر چشم موضوعی است که به خیلی چیز ها بستگی دارد و تقریبا همه با این مشکل رو به رو بوده اند. عواملی مانند رژیم غذایی،  آلرژی، گرما، استرس و خستگی و بالا رفتن سن میتواند باعث گودی زیر چشم باشد. ما در بخش سلامت و زیبایی پوست نمکستان، چند راه حل خانگی برای بر طرف کردن گودی زیر چشم برای شما آماده کرده ایم. با ما همراه باشید :

نمک غذای تان را کم کنید.

از آنجایی که مصرف نمک باعث میوشد که بدن شما مقدار زیادی آب ذخیره کند و در نتیجه بدن باد کند و گودی زیر چشم به وجود آید، بهتر است از مصرف غذاهای پر نمک و شور خود داری نمایید.

آب زیاد بخورید.

خوردن آب کافی متابولیسم بدنتان را افزایش داده و عملکرد بدن را بهبود میبخشد. نوشیدن مقدار زیادی آب باعث طراوت شادابی پوست شما خواهد شد و تاثیر خوبی روی بدن شما خواهد گذاشت.

ماسک خیار

خیار به دلیل دارا بودن ویتامین ث، اسید کافئیک و سیلیکا از ورم و التهاب و گودی جلوگیری میکند. کافیست یک خیار را حلقه ببرید و آن رو روی دو چشم خود قرار دهید و سپس شست و شو دهید.

استفاده از ماسک سیب زمینی

سیب زمینی به دلیل بالا بودن نشاسته ی موجود در خودش، التهاب و ورم را از بین میبرد بنابراین کافیست دو حلقه سیب زمینی را روی چشم های خود بگذارید و بعد از چند دقیقه بردارید.

استفاده از سفیده تخم مرغ

سفیده ی تخم مرغ خاصیت شفاف کنندگی و خنک کنندگی دارد. کافیت چند سفیده ی تخم مرغ را داخل یک ظرف بریزید و با براش آن رو روی چشمتان بزنید و بعد از ۱۰ دقیقه آبکشی کنید.

شیر درمان گودی چشم

دو گلوله پنبه را به شیر گرم ( داغ نه) آغشته کرده و آن ها را روی پلکتان قرار دهدید . بعد از ۲۰ دقیقه بردارید و آبکشی کنید. شیر خستگی و کوفتگی را از بین میبرد.

همچنین بخوانید:  ۵ دلیل عجیب و رایج پوسیدگی دندان که شما از آن بی اطلاع هستید!

رفع گودی زیر چشم ، درمان خانگی و سریع گودی زیر چشم

راه حل های خانگی برای از بین رفتن گودی چشم!

منبع : نمکستان