فروش موبایل سامسونگ
فروش موبایل سامسونگ

فروش موبایل سامسونگ آشنایی با چند گوشی تخصصی سامسونگ امسال سال خوبی برای خرید گوشی هوشمند است. البته اگر از افزایش دوبرابری قیمت‌های آن فاکتور بگیریم. این روزها حتی موبایل‌های میان‌رده هم در سطح مطلوبی ارزیابی می‌شوند. بنابراین اگر به فکر خرید تلفن همراه در سایت‌های آنلاین یا مغازه‌های فروش هستید، به دلیل تنوع زیاد […]

فروش موبایل سامسونگ

آشنایی با چند گوشی تخصصی سامسونگ

امسال سال خوبی برای خرید گوشی هوشمند است. البته اگر از افزایش دوبرابری قیمت‌های آن فاکتور بگیریم. این روزها حتی موبایل‌های میان‌رده هم در سطح مطلوبی ارزیابی می‌شوند. بنابراین اگر به فکر خرید تلفن همراه در سایت‌های آنلاین یا مغازه‌های فروش هستید، به دلیل تنوع زیاد در مدل‌ها کار احتمالا برایتان سخت باشد. دوربین قابل قبول، صفحه نمایش واضح، ظاهری زیبا و پردازنده قوی انتظاری است که تمامی خریداران از اسمارت‌ فون آینده خود دارند. در میان اندرویدی‌ها سامسونگ و از سوی دیگر گوشی‌های اپل رقابتی نفس‌گیر دارند؛ چه در مدل‌های نو و چه در مدل‌های کارکرده. البته از نظر بازار خرید و فروش باید گفت که به دلیل تنوع بیشتر، فروش موبایل سامسونگ گوی رقابت را از آیفون دزدیده است. مثلا اگر به سایت دیوار مراجعه کنید، تنها با آیفون ۵، ۶ و … روبرو خواهید شد. در حالی که سامسونگ در مدل‌های A,J,S,C,Note و …دائما آپدیت می‌شود. اما فکر می‌کنید کدام یک از این‌ها برای شما مناسب است؟

اگر به فکر عکاسی با موبایل هستید…

چند مگاپیکسل؟ این سوالی است که شاید برای خیلی‌ها موضوعی مهم هنگام خرید موبایل باشد. عکاسان زیادی هستند که بدون دوربین حرفه‌ای، مشغول عکاسی‌اند، به خصوص عکاسی خیابانی. مدیران سامسونگ به خوبی به این مسئله پی برده‌اند و بعضی از اسمارت فون‌هایشان به صورت ویژه برای این کار طراحی شده است. گلکسی نوت ۸ و گلکسی اس ۸ از بهترین تلفن‌های همراه این کمپانی است که دوربین فوق‌العاده‌شان زبانزد عام و خاص شد. کاهش نویز و قابلیت تنظیم نور تصویر ویژگی برجسته این دو مدل به حساب می‌آید. همچنین گلکسی نوت ۸ دوربین دوگانه‌ای دارد که زاویه دوبرابری به عکس‌ها می‌دهد. نکته مهم فروش موبایل سامسونگ نوت و اس ۸، افت قیمت آن‌ها است. اگر به صورت جدی به فکر خرید این دو گوشی هستید، حتما به سایت دیوار سری بزنید. قیمت‌های مختلف، امکان مقایسه مدل‌ها و همچنین فروش دست دوم در حد آکبند قابلیت‌هایی است که هنگام مراجعه حضوری برای شما میسر نخواهد شد. به عنوان مثال در این سایت گلکسی نوت ۸ آکبند در یک آگهی ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و در آگهی دیگری ۸ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. البته در بازار تا ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هم به فروش می‌رسد.

اگر گیمر هستید…

گیمرها در ایران کم نیستند و خیلی از آن‌ها ترجیح می‌دهند در طول روز، سرکار یا حتی در ایستگاه مترو به بازی‌هایشان دسترسی داشته باشند. اگر شما هم یکی از آن‌ها هستید، جای خوبی آمده‌اید. سخت‌افزار قدرتمند اولین و مهم‌ترین شرط انجام بازی روی گوشی موبایل است. گلکسی S7 Edge یکی از بهترین اسمارت فون‌های سامسونگ از این نظر معرفی می‌شود.

صفحه نمایش Super AMOLED 5.5 اینچی، باتری ۳۶۰۰ آمپری، سیستم خنک کنندگی و مجهز بودن به ۸ هسته پردازشی از قابلیت‌های منحصر به فرد S7 Edge  است. از سوی دیگر پشتیبانی از حافظه خارجی و بدنه محکم ویژگی‌های فرعی اما برجسته این تلفن همراه محسوب می‌شود. چنانچه به بخش فروش موبایل سامسونگ در سایت دیوار بروید و سپس S7 Edge را جست‌و‌جو کنید، گزینه‌های زیادی برایتان ظاهر خواهد شد. در یک آگهی مدل آکبند این تلفن همراه ۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد. همچنین در مورد دیگری مدل کارکرده اما در حد نوی آن دو میلیون و ۸۸۰ هزار تومان آگهی شده است.